عملکرد خیره کننده نرم افزار حذف نویز MSI Sound Tune با بهره گیری از هوش مصنوعی

عملکرد خیره کننده نرم افزار حذف نویز MSI Sound Tune با بهره گیری از هوش مصنوعی

کمپانی MSI از نرم افزار اختصاصی خود برای حذف نویز در مکالمات صوتی و تصویری با نام Sound Tune با بهره گیری از هوش مصنوعی رونمایی کرد. نرم افزار انحصاری MSI که در بسیاری از لپ تاپ ها و سیستم های آماده این کمپانی قابل استفاده است، از هوش مصنوعی به منظور تفکیک صداهای مزاحم و صدای اصلی و در نهایت الگوریتم حذف نویز می تواند صدایی بسیار رسا و با کیفیت را ارائه دهد.

یکی از مهم ترین کاربرد های هوش مصنوعی، پردازش گفتار است که با استفاده از این فناوری می توانید نویز یا صداهای مزاحم را از صدای اصلی تفکیک کرده و در نهایت آنها را با استفاده از نرم افزار های اختصاصی از جمله Sound Tune کمپانی MSI حذف کنید. پس از شیوع کرونا ویروس و داغ شدن بازار تماس های تصویری و صوتی، بازار نرم افزار های حذف نویز به شدت داغ شده و حتی کمپانی انویدیا نیز از نرم افزار RTX Voice به عنوان یک راهکار کاربری رونمایی کرده بود.

اکنون نوبت به ام اس آی و نرم افزار انحصاری Sound Tune رسیده تا قابلیت حذف نویز را در بسیاری از لپ تاپ ها و سیستم های آماده این کمپانی تایوانی عرضه کند. هوش مصنوعی به کار رفته در این نرم افزار می تواند صداهای مزاحم را از صدای اصلی تشخیص داده و در سریع ترین زمان ممکن، نویز را حذف کند. به این ترتیب افرادی که با آنها در حال مکالمه صوتی یا تصویری هستید، فقط صدای شما را می شنوند و اثری از صداهای مزاحم به گوش نخواهد رسید.

تلفیق فناوری یادگیری عمیق و هوش مصنوعی به همراه الگوریتم های نوین پردازش گفتار، نرم افزار Sound Tune ام اس آی را به گزینه ای بی نظیر تبدیل کرده اند و درصد موفقیت آن در حذف نویز بسیار بالاست. به این ترتیب در شرایط قرنطینه خانگی و بدون نگرانی از ارسال صداهای مزاحم موجود در محیط خانه می توانید با دوستان و همکاران خود مکالمه صوتی یا تصویری برقرار کنید.

حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی با استفاده از شبکه عصبی عمیق (Deep Neural Network) با بیش از 500 میلیون داده گفتاری مصنوعی انجام می شود و عملکردی بسیار نزدیک به قابلیت تفکیک صدای مغز انسان ارائه دهد. فناوری های سنتی حذف نویز در محیط های شلوغی که به طور همزمان چند یا چندین صدای مختلف از جمله صدای صفحه کلید و صدای تجهیزات صنعتی به درستی کار نمی کنند، اما نرم افزار MSI Sound Tune با بهره گیری از الگوریتم های نوین و پیشرفته هوش مصنوعی، عملکردی خیره کننده از خود به نمایش می گذارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود