صفحه کلید گیمینگ MSI VIGOR GK71 SONIC این بار با سوئیچ SONIC BLUE

کیبورد VIGOR GK71 ام اس آی یکی از برترین و پر فروش ترین کیبوردهای گیمینگ این شرکت تایوانی است که از زمان عرضه تا کنون توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. از کیفیت ساخت بالا تا ظاهری متفاوت و کلیدهای جذاب مولتی مدیا، تنها بخشی از ویژگی های بارز این کیبورد است. در ابتدا ام اس آی این کیبورد را به سوئیچ Sonic Red روانه بازار کرد اما اکنون طیف سوئیچ های این کیبورد گسترده تر شده و خریداران می توانند بین Sonic Red و Sonic Blue جدید، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

سوئیچ Sonic Blue به عنوان یکی از سبک ترین سوئیچ های دنیا اکنون در کیبورد گیمینگ و مکانیکال MSI VIGOR GK71 SONIC قرار گرفته. این سوئیچ به کاربران اجازه می‌دهد تا با زمان‌ واکنش سریع‌تر و فشار سبک تر کلیدها، بر رقابت مسلط شوند. این سوئیچ جدید در کنار طراحی خیره کننده، قابلیت MSI ClearCaps برای نمایش واضح تر نورپردازی RGB هر کلید، کلید چرخان کنترل حجم صدای دو گانه، کلیدهای اختصاصی مولتی مدیا و استراحت گاه مچ دست با فوم یا بالشتک نرم با کیفیت، کیبورد VIGOR GK71 SONIC را به گزینه ای ایده آل تبدیل می کند.

هر دو سوئیچ آبی و قرمز با همکاری شرکت نام آشنای Kailh ساخته شده. سوئیچ های این شرکت در کنار شخصی سازی ام اس آی، عملکرد سریع، سبک با تجربه ویژه ضربه زدن را فراهم می سازد. سوئیچ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخ‌های شفاف، بدون خطا و آنی را با نیروی عملیاتی 45gf ارائه دهند. این ساختار خستگی انگشتان را به حداقل می رساند و راحتی و ارگونومی را در استفاده طولانی مدت افزایش می دهد. همچنین این صفحه‌کلید به لطف MSI ClearCaps دارای یک طراحی شفاف دولایه منحصربفرد است که به نور پردازی RGB اجازه می‌دهد با شفافیت و روشنایی هر چه بیشتر خودنمایی کند. نورپردازی RGB این کیبورد را می توان از طریق دکمه های ترکیبی و افکت های از پیش تعیین شده تا با نرم افزار MSI Mystic Light مدیریت کرد.

ساختار بدنه و فریم VIGOR GK71 SONIC از آلومینیوم هوا فضا است تا در کنار طول عمر 70 میلیون کلیک سوئیچ ها، دوام و کیفیت بالا را تضمین کند. همچنین زیر کیبورد با حساسیت بسیار طراحی شده تا با شیار X مانند، به راحتی بتوان کابل را در هر موقعیتی مخفی کرد. حافظه داخلی با قابلیت ذخیره سه پروفایل شخصی از دیگر ویژگی های این کیبورد است.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !