ویدئویی از چگونگی تنظیمات صدای خروجی اگزوز خودروها در بازی Need for Speed Heat

شرکت الکترونیک آرتس به همراه Ghost Games می خواهند تمام کمبودهای نسخه های پیشین عنوان Need for Speed را در نسخه Heat جبران کنند. سال ها بود که دیگر از یک عنوان جذاب از سری Need for Speed خبری نبود. عناوینی که به تنهایی می توانستند سود زیادی را به سمت شرکت سازنده روانه سازند اما با تمام تبلیغاتی که برای هر نسخه می شد، دیگر شاهد جذابیت گیم پلی نسخه های اولیه در این سالها نبودیم.

به نظر می رسد در نسخه Need for Speed Heat همه چیز در حال تغییر است. نسخه ای که نوید یک گیم پلی جذاب را می دهد تا چه در روز و چه در شب آدرنالین خون گیمر را تا مرز جنون بالا ببرد. از ویدیوهای پخش شده تا گیم پلی این بازی، همه این نکته را گوشزد می کنند که با نسخه ای متفاوت از آنچه در سالهای اخیر روانه بازار شده بود روبرو هستیم.

یکی از ویژگی های بارز این نسخه، تیونینگ گسترده خودروها است. شخصی سازی که این بار حتی به صدای خروجی از اگزوز و بک فایر هم رحم نکرده است. جدا از تیونینگ موتور، باید کیت های جذاب و پهن، ارتفاع کم و زیاد و … در این ویدیو، دقت در جزئیات صدای خروجی اگروز، ما را شگفت زده کرد.

بازی Need for Speed Heat برای پلتفرم های پلی استیشن 4 (PS4)، ایکس باکس وان (XBOX ONE) و کامپیوتر (PC) در تاریخ 8 نوامبر 2019 یا 17 آبان ماه 1398 عرضه خواهد شد. البته این عنوان برای کاربران EA Access و Origin Access Basic در تاریخ 5 نوامبر منتشر می شود.

بهتر است سخن را کوتاه کنیم و برگردیم به تماشای این ویدیو.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

2 نظرات

پیمان رشیدی شهریور 31, 1398 - 4:40 ق.ظ
گاراژ نیست که. محل پشم‌ریزونه
جواد مظفری مهر 1, 1398 - 1:25 ق.ظ
:) :)
دیدگاه بگذارید