سامسونگ گلکسی M30s مجهز به قدرتمند ترین باتری

سامسونگ قرار است در ماه آینده خط تولید جدید گوشی های هوشمند سری M خود را آغاز کند. این در حالی می باشد که پیش از این سری A و M گوشی های میان رده این شرکت توانستند رکورد فروش بسیار خوبی را به خود  اختصاص دهند و بدون شک این دو سری بهترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت و حتی شاید جهان باشند. سامسونگ گلکسی M30s قرار است اولین نماینده سری جدید M باشد.

پیش از این نیز تصاویری از طراحی پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند منتشر شده بود. اما این بار ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای گلکسی M30s تکذیب شده. گویا این گوشی میان رده قرار است از باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری بهره مند شود. میزان ظرفیتی که تا به امروز در میان گوشی های هوشمند میان رده و حتی پرچمداران شاهد آن نبوده ایم.

با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می کنیم، پیش بینی می شود از سه سنسور برای دوربین های اصلی استفاده شود. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سامسونگ تایید شده، در کنار این سنسور، شاهد استفاده از یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تله فوتو نیز خواهیم بود.

در رابطه با پردازنده پیش بینی شده که سامسونگ از پردازنده های اختصاصی اگزینوس خود برای این مدل از گوشی میان رده خود بهره خواهد برد. اطلاع دیگری تا به امروز منتشر نشده اما به احتمال زیاد در یک ماه آتی شاهد رونمایی گلکسی M30s خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !