نمایش جدید Halo Infinite در آخر هفته

بعد از مدت ها انتظار بالاخره استودیو Industries 343 اعلام کرده است که بزودی شاهد نمایش جدیدی از بازی Halo Infinite خواهید بود. طبق گفته های توسعه دهنده قرار است که ابعاد جدیدی از بخش Multiplayer به نمایش دربیاید که برای طرفداران مسترچیف و دنیای هیلو بسیار جذاب خواهد بود.

ماجرای بازگشت مسترچیف

این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که عنوان Halo Infinite در اولین نمایش خود در مراسم Xbox Game Pass یک شکست باور نکردنی را متقبل شد. عنوانی که قرار بود پرچم دار کنسول Xbox Series X باشد، ولی در نمایش اولیه به مانند یک عنوان نسل هفتمی و یا حتی کهنه تر بود. تیم توسعه دهنده مجبور شد تا وقفه ای بزرگ در فرایند تولید این عنوان ایجاد کند تا بتواند هیلو اینفینیت را به سطح کیفی قابل قبولی برساند.

توسعه دهنده استراتژی جدیدی را در پیش گرفته که در حقیقت قصد دارد هم مخاطبان قدیمی سری را راضی کند و هم سعی در جذب مخاطبان جدید دارد. این رویه از اولین نمایش بازی کاملا مشخص بود و حالا این سیستم قرار است در بخش چندنفره هم پیاده سازی شود. کاری که Industries 343 انجام می دهد مانند راه رفتن بر روی لبه تیغ است و هر اشتباه دیگر ممکن است منجر به سقوط کامل این عنوان شود.

همانطور که میدانید Halo Infinite برای PC، Xbox Series X و Xbox Series S در دست توسعه است اما توسعه دهنده این نوید را داده است که نسخه Xbox Series X از رزولوشن 4K و همچنین نرخ فریم 60 ثانیه بهره مند خواهد بود تا تجربه ای لذت بخش برای دوست داران مسترچیف فراهم کرده باشد.

بازی هیلو اینفینیت مسیری بسیار طولانی را طی کرده و در فرایند توسعه خود به مشکلات فنی زیادی برخورده است. حالا اینداستری قصد دارد نمایشی جذاب را برای آخر هفته تدارک ببیند تا بتواند خاطرات تلخ را برای طرفداران این فرانچایز محبوب به فراموشی بسپارد. صد البته که همیشه عنوان های مختلف هیلو در بخش چندنفره بسیار موفق عمل کرده اند، اما برای همه سوال برانگیز شده است که آیا Industries 343 باز هم در جلب نظر مخاطبان خود شکست خواهد خورد یا نه.

زمان زیادی باقی نمانده است تا به تمام سوالات خود دست پیدا کنیم، تاریخ 31 جولای هیلو اینفینیت نمایش جدید خود را خواهد داشت. این نمایش برای Industries 343 بسیار حیاتی خواهد بود، یا شکستی سنگین در راه خواهد بود و یا رسیدن به حد تعادل.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024