آشنایی با ویژگی های جدید اینستاگرام / به همراه ویدئو

نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام این بار با دریافت بروزرسانی جدید، ویژگی های جالبی را با خود به همراه داشته است. در این ویدئو سعی شده تا به راحت ترین شیوه ممکن به معرفی و نوع کار با این ویژگی ها پرداخته شود.

در جدیدترین بروزرسانی صورت گرفته برای اینستاگرام، ویژگی های جالبی به این نرم افزار اضافه شده است. مسئولین این شبکه اجتماعی این بار ویژگی های چدید را برای بخش استوری این نرم افزار در نظر گرفته اند.

طبق تحقیقات به عمل آمده بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی مشتاق به گذاشتن استوری می باشند تا پست. به همین دلیل مسئولین این شرکت تصمیم گرفته اند تا قابلیت های ویژه ای را برای این بخش در نظر بگیرند.

برای بخش استوری این بار گیف ها جذابی در نظر گرفته شده است. شما هم می توانید بصورت پیش فرض از برخی از گیف ها استفاده کنید یا اینکه خودتان گیف مورد نظر خود را خلق کنید.

در بروزرسانی صورت گرفته نیز سعی شده تا حریم خصوصی کاربران بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد که اضافه شدن قابلیت آرشیو کردن پست ها نیز بکی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه می باشد.

از دیگر قابلیت های جالب، ویژگی هایی می باشد که به نسخه دستکتاپی این نرم افزار اضافه شده است. ویژگی همگام سازی این نرم افزار با فیسبوک نیز بسیاری از کار ها برای کاربران راحت و آسان کرده است.

بهتر از با دقت به تماشای این ویدئوی آموزشی بنشینید و در کنار مطلع شدن از ویژگی های جدید در نظر گرفته شده، نحوه کار با این قابلیت های جدید را نیز یاد بگیرید.

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد