میان رده های سامسونگ آماده رقابت با پرچمداران / گلکسی A71

شاید اگر به سال های قبل برگردیم تفاوت های بسیار را میان گوشی های هوشمند میان رده و پرچمداران مشاهده کنیم، اما کم کم این گوشی های میان رده بودند که با بهره بردن از مشخصات فنی در حد و اندازه های یک پرچمدار حتی در برخی موارد عملکرد بهتری را به نسبت پرچمداران از خود به نمایش گذاشتند. این بار شایعه ای از سامسونگ گلکسی A71 منتشر شده که در ادامه به مشخصات پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

گوشی های میان رده سری A و M سامسونگ واقعا عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. مخصوصا گوشی های میان رده سری A که با توجه به قیمت های در نظر گرفته شده و البته مشخصات فنی قابل قبول، توانستند کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند.

اما گویا نسل جدید از این گوشی های هوشمند میان رده قرار است روانه بازار شوند و بسیاری از معادلات را به هم بریزند. پیش از این شایعاتی از گلکسی A51 شنیده بودیم و حال نوبت به گلکسی A71 رسیده است.

نکته اصلی در نگاه اول به تصاویر منتشر شده از طراحی پیش بینی شده در نظر گرفته برای این گوشی هوشمند متوجه می شویم، طراحی مشابه با گلکسی A51 و نیز گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 11 می باشد.

مشخصات سامسونگ گلکسی A71

صفحه نمایش 6.7 اینچی در نظر گرفته شده از جنس آمولد این گوشی هوشمند به ناچ زیبای اینفینیتی O با طراحی مشابه با سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس مجهز شده است. حفره مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما شاهد قرا گیری چهار سنسور برای دوربین اصلی با چیدمان L شکل می باشیم. پیش بینی می شود که یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل دهند.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند پیش بینی می شود که پردازنده اسنپدراگون 675 برای آن در نظر گرفته شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود