سرنخ های بازی Mass Effect جدید در روز N7

شرکت بسیار محبوب BioWare  روز N7 را با صدای Mass Effect جدید جشن گرفت که به ما امکان می‌دهد به صدای Liara گوش دهیم و سرنخ‌های جدیدی در مورد آنچه اتفاق می‌افتد دریافت کنیم.

در راه آندرومدا یا راه شیری؟

برای طرفداران سری بازی مس افکت ماه نوامبر هر سال بسیار ارزشمند است و در حقیقت خودشان را آماده چیزهای جدیدی از سوی BioWare  می کنند. درست است درست حدس زدید روز N7 که اختصاصا برای بازی مس افکت در نظر گرفته شده است.

دیروز 7 نوامبر یا همان روز N7 یا Mass Effect بودو بایوور فرصت را از دست نداد و بازگشت تا سرنخ‌هایی در مورد آنچه که می‌ توانیم از قسمت بعدی حماسه انتظار داشته باشیم را در اختیار ما بگذارد. این سورپرایز بصورت یک فایل صوتی است که پر رازهای مختلف می باشد.

اولین چیزی که می شنوید صدای گث، نژاید مصنوعی از کهکشان راه شیری است. با این حال، اندکی بعد صدای قابل شناسایی لیارا تسونی ظاهر می شود که حضورش در بازی پیش از این در تیزر اعلامی تقریبا دو سال پیش قطعی شده بود. این اصوات به این صورت است: «دقیقا. شورا خشمگین خواهد شد. اگرچه تا به حال باید بدانند که شورش انسانی را دست کم نگیرند. پس از آن، به نظر می رسد، همانطور که افراد در Reddit توانسته اند به آن اشاره کنند، شنیده می شود که می گویند “می بینم، چگونه این را از دست دادیم؟”. البته، و این همان چیزی است که BioWare آن را می‌خواهد، تمام مطالب پیرامون Mass Effect جدید بسیار مرموز است.

بیش از دو سال از انتشار تریلر سینماتیک Mass Effect میگذرد که در آن لیارا را دیدیم که در سیاره ای مرموز پا میگذارد و به دنیای بقایای سفینه N7 میگردد. استقبال از این تریلر بسیار زیاد بود و هواداران را حسابی چشم انتظار گذاشت، اما انتظاری که بسیار طولانی شد. اما بالاخره Bioware تصمیم گرفت که سرنخ های جدیدی را در اختیار دوست داران قرار دهد.

بعد از شنیدن این فایل صوتی این شک بوجود می آید، که آیا Reaperها نابود نشده اند؟ آیا شپرد می تواند به مجموعه بازگردد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024