با گوشی های هوشمند خانواده وان پلاس 8 آشنا شوید

تا به امروز شایعاتی از گوشی های هوشمند خانواده وان پلاس 8 منتشر شده و در این مقاله سعی داریم تا شما را با سه گوشی هوشمندی که قرار است در قالب این خانواده رونمایی شوند آشنا کنیم. وان پلاس 8 به همراه 8 پرو و 8 لایت گوشی های این خانواده را تشکیل می دهند.

برای طراحی صفحه نمایش هر سه گوشی این خانواده، وان پلاس از ناچ اینفینیتی O بهره برده. چنین طراحی اولین بار است که برای گوشی های هوشمند وان پلاس مورد استفاده قرار گرفته.

وان پلاس 8

به احتمال خیلی زیاد این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچی مجهز خواهد شد، هرچند برخی از شایعات منتشر شده صفحه نمایش 6.65 اینچی را برای این گوشی پیش بینی کرده اند. توقع می رفت که صفحه نمایش این پرچمدار توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را داشته باشد، اما نرخ بروزرسانی 90 هرتز را شاهد خواهیم بود.

در قسمت پشتی اما سه سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که هنوز اطلاعات دقیقی و حتی شایعاتی نیز از مشخصات این سنسور های دوربین منتشر نشده است.

وان پلاس 8 پرو

اما 8 پرو را باید گل سر سبد گوشی های هوشمند وان پلاس دانست. صفحه نمایش این گوشی توانایی ارائه نرخ بروزرسانی فوق العاده 120 هرتز را خواهد داشت. همانطور که گفتیم ناچ اینفینیتی O برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده. در صورت رونمایی رسمی، oneplus 8 pro اولین گوشی هوشمند با چنین ناچی خواهد بود که توانایی ارائه چنین نرخ بروزرسانی را دارد.

هرچند باتوجه به اخبار منتشر شده، گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 نیز قرار است به صفحات نمایشی با نرخ بروزسانی 120 هرتز مجهز شوند.

در قسمت پشتی اما سوای oneplus 8، مدل پرو این گوشی هوشمند از چهار سنسور برای دوربین بهره برده است. باید منتظر بود و دید وان پلاس از چه سنسور هایی برای دوربین این پرچمدار قدرتمند خود استفاده خواهد کرد.

اما یکی دیگر از قدرتمند ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای oneplus 8  و oneplus 8 pro، پردازنده آن ها می باشد. قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 865 این پرچمداران جدید وان پلاس را همراهی خواهد کرد.

oneplus 8 pro قرار است به باتری 45000 میلی آمپری مجهز شود، شارژر قدرتمند 50 واتی مجهز به شارژ سریع نیز نوید زمان بسیار کوتاهی را برای شارز کامل باتری این گوشی هوشمند می دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !