پنج دلار بیشتر برای کنترلر جذاب PS5 DualSense با رنگ Cosmic Red

موفقیت کنسول پلی استیشن 5 یکی از مواردی بود می توانستیم به راحتی آن را پیش بینی کنیم اما این که برای چنین کنسولی یک کنترلر با طول عمر کم طراحی شود، کمی کاربران را دچار نگرانی کرد. از این رو سونی قصد دارد تا کنترلر PS5 DualSense را با رنگ های جذاب تر راهی بازار کند تا فروش آن را تضمین کند. یکی از این رنگ ها Cosmic Red است که اخیراً به جمع کنترلرهای PS5 پیوسته است.

از زمانی که فروش صفحه های کنسول پلی استیشن 5 با رنگ ها و طرح های مختلف از سمت سونی ممنوع شد، بازار شخصی سازی بروی این صفحات بسیار داغ شد. حتی بجز صفحه های شخصی سازی شده کناری کنسول، می توانید رنگ نورپردازی کنسول را هم عوض کنید. قابلیت شخصی سازی گسترده این کنسول بسیار جذاب است خصوصا اگر کمی ریسک پذیر و خلاق باشید. اما وقتی قصد شخصی سازی کنسول را دارید باید فکری هم به حال کنترلر سیاه و سفید کنسول بکنید. البته شاید دو کنترلر جدید معرفی شده بتواند نظر شما را جلب کند.

سونی اعلام کرد که دو کنترلر جدید DualSense را برای پلی استیشن 5 عرضه می کند. این دو کنترلر از نظر طراحی با مدل پایه یکسان هستند اما از نظر رنگ، با دو رنگ تمام مشکی و قرمز کیهانی روبرو هستیم. با وجود اینکه کنسول PS5 دارای ترکیب رنگ سیاه و سفید است و فروش صفحات مشکی هم برای آن ممنوع است، یک کنرترلر تمام مشکی در کنار کنسول، جذابیت بصری خوبی را ایجاد نمی کند. البته اگر خودتان دست به کار شوید، می توانید کنسولی جذاب تر از نسخه پایه را بسازید (از نظر رنگ آمیزی).

اما جذاب ترین رنگ ارائه شده برای کنترلر DualSense رنگ قرمز کیهانی و مشکی مات است. این کنترلر با ترکیب رنگ عالی، ظاهری متفاوت و شیک پیدا کرده اما همچنان چنین ترکیب رنگی در کنار کنسول سیاه و سفید، کمی آزاردهنده است.

سونی قیمت کنترلر DualSense با رنگ Midnight Black را همان قیمت استاندارد 70 دلار اعلام کرده اما کنترلر دیگر یعنی مدل Cosmic Red با 5 دلار افزایش قیمت، اکنون 75 دلار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024