رندری تازه از کیت دولوپر پلی استیشن 5 یا PS5 Devkit

سه روز قبل بود که مطلب تصویر منتشر شده از کیت دولوپر پلی استیشن 5 را منتشر کردیم. عکسی که با شکستن NDA از سوی منتشر کننده عکس، به ما نشان داد که با یک کیت با ابهت اما تکامل نیافته روبرو هستیم.

ظاهر پلی استیشن 5 شبیه کیت دولوپر آن نیست! عکس واقعی از کیت PS5

اما برای درک بهتر کیت توسعه PS5 و آنچه سونی برای آن در نظر گرفته است، وب سایت هلندی Let Go Digital رندرهایی جذاب را آماده کرده که ما هم آنها را برای شما کاربران بنچیمو منتشر می کنیم. طبق گفته های مطلب گذشته که منتشر کردیم، کیت توسعه پلی استیشن 5 با طراحی V شکل خود، جذابیت خاصی به خود گرفته و اگر قرار بود پلی استیشن 5 با این ظاهر روانه بازار شود، با یکی از خاص ترین کنسول های بازی ساخته شده تا کنون روبرو بودیم.

همانطور که پیش تر عنوان کردیم این کیت از 6 پورت USB که شامل 4 پورت USB 3.0 می شود، خودنمایی می کند. تعدد پورت ها، دکمه هایی که ظاهر جذابی ندارند و ابعاد بزرگ این کیت باعث شده تا کارشناسان بر این عقیده باشند که ظاهر پلی استیشن 5 شبیه کیت تویعه آن نیست.

یکی دیگر از دلایلی که می توان برای طراحی این کیت متصور شد، قرار گیری راحت تر دو کیت بروی یکدیگر است. همانطور که از تصاویر مشخص است، سونی بروی خنک کننده این کیت تمرکز بسیار داشته تا توسعه دهندگان با خیال راحت تری از پتانسیل های آن استفاده کنند. اما موردی که به جذابیت های PS5 می افزاید این است که توسعه دهندگان با سرعت بیشتری در حال توسعه نرم افزار و بازی های پلی استیشن 5 هستند تا غول ژاپنی سونی در تعطیلات سال 2020 نسخه اصلی نسل آینده کنسول خود را راهی بازار کند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024