برنامه ویژه شیائومی برای گوشی های هوشمند 5G در سال 2020

بدون شک شیائومی را باید یکی از جدید ترین رقیب های سه شرکت برتر عرصه گوشی های هوشمند، یعنی سامسونگ، هواوی و اپل دانست. با توجه به رشد سریع شبکه های اینترنتی 5G و همه گیر شدن این شبکه های اینترنتی نسل پنجم، شیائومی برنامه ویژه ای برای گوشی های هوشمند خود با قابلیت پوشش چنین شبکه های اینترنتی را در سال میلادی آینده دارد.

پیش از سامسونگ بود که اولین گوشی هوشمند مجهز به مودمی با قابلیت پوشش شبکه های 5G را با نام گلکسی اس 10 پلاس 5G روانه بازار کرد. البته هنوز شبکه های اینترنتی نل پنجم بصورت کامل همه گیر نشده و قطعا در سال میلادی آینده شاهد همه گیر شدن این شبکه های نسل جدید خواهیم بود.پ

همین دلیل سبب شد تا اپل هیچ برنامه ای را تا قبل از سال 2020 برای معرفی گوشی  هوشمند با قابلیت پوشش شبکه های 5G نداشته باشد. حال اما شیائومی با توجه به اخبار منتشر شده در سال میلادی آینده قصد رونمایی از 10 گوشی هوشمند مجهز به مودم هایی با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G را دارد.

پیش از این همانطور که گفتیم پرچمداران شرکت های مختلف با قابلیت پوشش شبکه های 5G روانه بازار شده بودند. اما جالب است که شرکت چینی شیائومی اعلام کرده که در کنار رونمایی از پرچمدارانی جدید، از گوشی های هوشمند میان رده خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G در سال میلادی آینده رونمایی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود