نمایشگاه E3 2019: مایکروسافت به نسل بعدی ایکس باکس با اسم رمز “اسکارلت” اشاره کرد

نمایشگاه E3 2019 آغاز شده است تا گیمرها و علاقمندان به صنعت بازی، توجه خود را به بزرگترین رویداد گیم در جهان معطوف کنند. مایکروسافت از مهم ترین کمپانی های حاضر در این رویداد بزرگ است که همیشه با دست پر به نمایشگاه E3 قدم گذاشته است.

·        اسکارلت، اسم رمز نسل بعدی ایکس باکس

در حالی که کمتر از 24 ساعت از معرفی برنامه های شرکت مایکروسافت برای نسل بعدی کنسول بازی ایکس باکس میگذرد، ردموندی ها شروع به درج پیام هایی مخفی و رازآلود در تیزرهای خود کرده اند. داستان از این قرار است که کاربران توییتر متوجه شده اند که در هر ویدئو روزانه مایکروسافت برای نمایشگاه E3 امسال، یک کد مخفی در سمت چپ ویدئو وجود دارد.

اولین تیزر منتشر شده از سوی مایکروسافت که چند روز پیش منتشر شد، با کد مخفی R 255 همراه بوده، دومین ویدئو نیز کد G 36 را همراه خود داشته است و جدیدترین ویدئو مربوط به روز قبل، با کد مخفی B 0 منتشر شده است. این کد در میان رنگ های RGB با شماره 255,36,0 معنی میشود و مربوط به رنگ اسکارلت یا سرخ (یا قرمز مایل به زرد) است.

·        انتشار مشخصات سخت افزاری، به زودی

شایعات حاکی از این دارند که مایکروسافت نسل بعدی کنسول ایکس باکس خود را با اسم رمز کلی اسکارلت تولید خواهد کرد که یکی از نسخه ها با قدرت و امکانات بیشتر با اسم رمز اندرومدا و جایگزین جدید ایکس باکس وان اس نیز با اسم رمز Lockhart در دست کار است.

در حال حاضر تیزرهای مایکروسافت تماما نشانه ای از اسکارلت دارند. حتی این شرکت به کاربری که ایستر اگ موجود در تیزر را کشف کرده، یک ماه سرویس رایگان Xbox Game Pass تقدیم کرده است. مایکروسافت چنین اقدامی دو سال پیش هنگام معرفی پروژه اسکورپیو را نیز تکرار کرده بود.

فردا این کمپانی در نمایشگاه E3 2019 جزئیات مربوط به برنامه ها برای سخت افزار نسل بعد مایکروسافت را منتشر خواهد کرد و انتظار میرود این کنسول رقیب سرسختی برای پلی استیشن 5 سونی باشد.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد