ویدئو جعبه گشایی سونی اکسپریا 1 / قدرت نمایی بلند قامت سونی

جعبه گشایی سونی اکسپریا 1 این بار زیبایی ها و قدرت این گوشی هوشمند را ملموس تر از همیشه نمایان کرده است. این گوشی هوشمند قدرتمند با بهره بردن از صفحه نمایش بلند قامت خود توانسته نسبت تصویر بالای 21 به 9 را با خود به همراه داشته باشد که چنین نسبت تصویری در میان گوشی های هوشمند بی نظیر بوده است.

سونی اکسپریا 1 بلند قامت دوست داشتنی

در حال حاضر اکثر شرکت های عرصه گوشی های هوشمند تلاش دارند تا با بهره بردن از ناچ هایی که حداقل میزان اشغال صفحه نمایش را دارند و یا حذف کامل ناچ، نسبت تصویری بالایی را برای محصولات خود در نظر بگیرند. پیش از این سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با بهره بردن از ناچ زیبای اینفینیتی o و همچنین برخی از گوشی های هوشمند که از دوربین های سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ از صفحه نمایش استفاده کردند توانستند به این ممکن دست پیدا کنند. اما سونی ترجیح داده تا از صفحه نمایشی بلند قامت استفاده کند.

قطعا سونی همانند گذشته دیگر آن محبوبیت بی رقیب خود را ندارد اما بعد از مدت های در نمایشگاه MWC امسال شاهد رونمایی سونی اکسپریا 1 بودیم که توانست با مشخصات و طراحی در نظر گرفته شده کمی وارد عرصه رقابت با غول های دیگر شود.

این گوشی هوشمند برای اولین بار در تاریخ محصولات سونی از دوربین های اصلی سه گانه ای برخوردار شده. سنسور های 12 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله فوتو سنسور های دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

باید گفت که سونی این بار با طراحی بهتر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند توانسته عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. در ویدئو جعبه گشایی این گوشی هوشمند می توانیم زیبایی ها و قدرت مندی این محصول جذاب را بهتر درک کنیم. شما را به دیدن این ویدئو جذاب دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود