بازی No Mans Sky در تابستان امسال به نینتندوسوییچ می آید

نینتندو سوییچ را می توانیم یکی از محبوب ترین کنسول های دستی نام ببریم. موفقیت شرکت Nintendo بر همه ثابت شده است و همیشه دست به ساخت عنوان هایی میزند که درصد موفقیت آنها تضمین شده باشد و عنوان هایی را به کنسول خود دعوت می کند که معنای سرگرمی را به خوبی در خود پرورش داده اند. در جدیدترین اخبار قرار است که بازی No Mans Sky به نینتندوسوییچ راه پیدا کند.

آسمان پهناور در صفحه نمایشی کوچک

زمانی که بازی No Mans Sky در سال 2016 منتشر شد تبدیل به یک عنوان بحث برانگیز شد و عملا هم نتوانست که انتظارات را برآورده کند. با تمام این اوصاف Hello Games دست به کار شد و سعی کرد ایرادات این عنوان جهان باز را تا حدودی برطرف کند، از آن چیزی ساخت که قبلا نبود.

همانطور که اشاره کردیم توسعه دهنده آن Hello Games کار خود را برای نسخه های کنسولی بخوبی انجام داد، اما عرضه شدن بر روی نینتندو سوییچ داستان کاملا متفاوتی است. دنیای عظیم No Mans Sky احتیاج به سخت افزاری توانمند دارد و باید وسعت زیادی را به نمایش بگذارد که شاید در سوییچ همراه با چالش های زیادی باشد. هنوز توسعه دهنده در این مورد صحبتی نکرده است اما صحبت از این شده است که No Mans Sky فضایی در حدود 11 الی 12 گیگابایت را احاطه خواهد کرد که در مقایسه با عنوان های بسیار مناسب است.

برای همه جالب خواهد بود که چطور نینتندو بازی No Mans Sky را میزبانی کند، چون قطعا نسخه سال 2016 را نخواهد پذیرفت. نسخه اصلی همراه با مشکلات فنی فراوانی بود.

روزهای بهتری هم برای سوییچ در راه خواهند بود چون به تازگی مشخص شده که یک مجموعه از عنوان Batman Arkham و طبق تایید مایکروسافت بازی Call Of Duty هم بزودی بر روی این کنسول دستی قابل بازی خواهند بود.

خاص ترین تجربه ای که از بازی No Mans Sky بدست آورده اید چه بوده؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024