آموزش ارتقای دسته پلی استیشن 5

اگر از دارندگان پلی استیشن 5 هستید باید از قابلیت های آن هم با خبر باشید. یکی از قابلیت های این کنسول ارتقا یافتن دسته آن است. شما باید کنترلر پلی استیشن 5 خود را همیشه به روز نگه دارید این کار بسیار آسان است و با انجام این کار اختلالات و مشکلات آن بهبود پیدا می کند. ما در این مطلب آموزشی نحوه ارتقا دسته PS5 را قرار داده ایم که توصیه می شود این مطلب را از دست ندهید.

چگونه دسته پلی استیشن 5 را آپدیت کنیم؟

آپدیت کردن دسته پلی استیشن 5 یک فرایند بسیار آسان است. برای این بروزرسانی در مواقع نیاز کنسول برای شما یک پیام بروزرسانی ارسال می کند و به شما می گوید دسته نیاز به بروزرسانی دارد. شما یا می توانید Notify After 24 Hours را بزنید که آن را برای 24 ساعت رد کنید یا می توانید همان لحظه با گزینه Update Now دسته DUALSENSE را بروزرسانی کنید.

به یاد داشته باشید که این بروزرسانی را فقط از طریق کابل USB می توانید انجام دهید یعنی باید دسته را با کابل به کنسول وصل کنید و بعد آن را آپدیت کنید که متاسفانه بدون سیم این فرایند امکان پذیر نیست. پس از اینکه دسته را با کابل به کنسول متصل کردید گزینه Update Now را بزنید و کمی منتظر بمانید تا فرایند آن کامل شود. لازم به ذکر است که در هنگام انجام شدن این فرایند کنترلر خود را از کابل جدا نکنید یا کنسول خود را خاموش نکنید. پس از اتمام این فرایند به شما توسط کنسول اطلاع داده می شود و به صفحه اصلی بر می گردید. اکنون شما می توانید کنترلر خود را از کابل جدا کنید و از بروزرسانی جدید لذت ببرید.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود