نوکیا 2.3 بصورت رسمی معرفی شد / میان رده ای ارزان قیمت

مدتی است که نوکیا عملکرد نسبتا خوبی را در زمینه گوشی های هوشمند میان رده از خود به نمایش گذاشته. برای مثال یکی از گوشی های هوشمند مقرون بصرفه و خوب این شرکت، نوکیا 7 پلاس بود که با قیمت ارزان در نظر گرفته شده به یکی از گوشی های هوشمند مقرون بصرفه تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید بهترین گوشی های هوشمند با بودجه 2 تا 3 میلیون تومان مراجعه کنید. حال اما نوکیا 2.3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده از شرکت، با قیمت ارازن و البته مشخصات فنی در حد و اندازه های همین قیمت بصورت رسمی رونمایی شد.

مشخصات نوکیا 2.3

صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی این گوشی هوشمند به ناچ زیبا و محبوب واتردراپ مجهز شده است. ناچ واتردراپ پرمصرف ترین طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده بوده و نوکیا نشان داده که به سلیقه کاربران در بازار فروش توجه کرده است.

در بریدگی ناچ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشیم و برای دوربین های اصلی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق استفاده شده است.

پردازنده هلیو A22 شرکت مدیا تک به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. یکی از اتفاقات خوب این گوشی هوشمند باتری 4000 میلی آمپری آن می باشد که نوید طول عمر مفید خوبی را برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد. هرچند شارژر در نظر گرفته شده 5 واتی چندان مناسب به نظر نمی رسد.

قیمت 109 یورویی در نظر گرفته شده، این گوشی هوشمند را به یکی از ارازن قیمت ترین محصولات میان رده تبدیل کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !