ثبت اختراع جالب سونی با کلی امکانات که مربوط به پلی استیشن 5 نیست

قبل از هر مقدمه ای بهتر است بگوییم که این کنترلر کنسول پلی استیشن 5 نیست پس با خیال راحت ادامه مطلب را دنبال کنید. این تیتر را انتخاب کردیم که بدانید این ثبت اختراع هیچ ارتباطی با کنسول آینده سونی ندارد.

این اختراع اخیرا توسط شرکت Sony Interactive Entertainment به ثبت رسیده است. تصویر فوق یک رندر سه بعدی از پتنت اصلی است که بعید به نظر می رسد این طرح یک طرح نهایی برای تولید باشد. این گجت کوچک ظاهراً از طریق بلوتوث و WiFi می تواند به چندین دستگاه مانند لپ تاپ، کنسول بازی یا تلویزیون متصل شده تا داده ها را بین آنها منتقل کند. به طور مثال با این گجت می توان یک بازی رایانه ای را بروی تلویزیون به نمایش درآورد یا عکس و موسیقی را بین دستگاه ها جابجا کرد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این پتنت نمایش اطلاعات بر اساس موقعیت مکانی است. بر این اساس گزینه های نمایشی این گجت در بیرون از خانه متفاوت از داخل خانه است. به طور مثال در بیرون از خانه ممکن است نقشه و مسیریابی برای شما به نمایش در آید و در خانه بازی کردن. در ثبت اطلاعات این پتنت، گزینه هایی مانند سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب و موارد دیگر دیده می شود. با این وجود با یک پتنت کامل روبرو هستیم.

وب سایت LetsGoDigital خاطرنشان می کند که این پتنت سریع تر از حد معمول منتشر شده است (جلوتر از زمان). به گفته این وب سایت گمان می رود با ثبت اختراع این پتنت، سونی در حال پیشروی برای به واقعیت تبدیل کرن آن یا بخشی از فناوری های آن است. البته گمانه زنی ها حاکی از آن است که در صورت تولید شدن این پتنت، کنترل پلی استیشن 5 بخشی از قابلیت های آن باشد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند