نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 با معماری دایره ای شکل دوربین های اصلی

در حالی که این روز ها معماری دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی گوشی های هوشمند به یکی از محبوب ترین معماری ها تبدیل شده، نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 نیز گویا ار چنین معماری برای قرار گیری سنسور های دوربین های اصلی خود بهره مند خواهند شد.

این در حالی می باشد که می توان از هواوی میت 30 پرو به عنوان مهمترین گوشی نام برد که با توجه به شایعات منتشر شده، قرار است از چنین معماری دایره ای شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی خود بهره مند شود.

پیش از این نیز شایعاتی از مجهز شدن نوکیا 7.2 به چنین معماری بوده ایم. اما این بار به لطف شایعه پراکنان، قاب پشتی در نظر گرفته شده برای این گوشی، سوای طراحی پشتی پیش بینی شده، مشخصات دیگری را نیز در اختیار ما قرار داده است.

همانطور که در قسمت پشتی مشخص است به احتمال زیاد شاهد استفاده از دو تا سه سنسور برای دوربین های اصلی خواهیم بود. از طرفی در قسمت پاییین بریدگی دایره ای شکل، شاهد بریدگی دیگری نیز می باشم که ممکن است برای قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده باشد.

دکمه های پاور و تنظیم صدا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در قسمت بالایی این گوشی نیز شاهد قرار گیری جک 3.5 میلی متری محبوب می باشیم.

به هر حال هنوز هیچ یک از این تصاویر بصورت مستقیم توسط شرکت نوکیا تایید و یا تکذیب نشده، اما شایعات اخیر منتشر شده و مرتبط به هم، تقریبا ما را مطمئن کرده که نوکیا قصد دارد از چنین معماری دایره ای شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی گوشی هوشمند جدید خود بهره ببرد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود