مقایسه دوربین اپو رنو 10 ایکس زوم و هواوی پی 30 پرو

اپو رنو 10 ایکس زوم بدون شک در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند سری جدید اپو می باشد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی سه گانه و قابلیت زوم 10 برابری هیبریدی این بار در ویدئو مقایسه دوربین در مقابل یک حریف بسیار قدرتمند یعنی هواوی پی 30 پرو قرار گرفته که دومین گوشی هوشمند قدرتمند در زمینه دوربین های اصلی در میان گوشی های هوشمند دیگر است.

در این ویدئو مقایسه دوربین این دو گوشی هوشمند قدرتمند، سعی شده تا در شرایط واقعی تست ها قابل قبولی برای درک بهتر عملکرد سنسور های دوربین اصلی و سلفی این گوشی های هوشمند صورت پذیرد.

سنسور های دوربین اپو رنو 10 ایکس زوم

یکی از اصلی ترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای اپو رنو 10 ایکس زوم، زوم 10 برابری هیبرید دوربین های اصلی این گوشی هوشمند می باشد. سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 برای عکاسی در حالت نور کم، سنسور  13 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپ با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.0 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 برای سنسور های اصلی دوربین در نظر گرفته شده است. برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است.

اپو رنو 10 ایکس زوم

سنسور های دوربین هواوی پی 30 پرو

اما در حالی که اپو رنو از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند شده. هواوی پی 30 پرو به سنسور های دوربین اصلی چهارگانه ای مجهز شده است.

هواوی پی 30 پرو

سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 و یک سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز در بریدگی ناچ زیبای واتردراپ صفحه نمایش قرار گرفته است.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !