مقایسه سرعت گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو

در حالی که سامسونگ پیش فروش گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 را به عنوان جدیدترین پرچمداران خود آغاز کرده. بازار مقایسه این گوشی های هوشمند با دیگر پرچمداران قدرتمند این عرصه بسیار داغ می باشد. این بار مقایسه سرعت و دوربین گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرو را برای شما در نظر گرفته ایم تا ببینم کدامیک از این دو پرچمدار قدرتمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

همانطور که می دانید، سامسونگ برای اولین بار پردازنده 7 نانومتری جدید و اختصاصی اگزینوس 9825 خود را برای پرچمداران جدید سری نوت خود استفاده کرد. این در حالی می باشد که پیش از این پردازنده 8 نانومتری اگزینوس 9820 را به عنوان قدرتمند ترین پردازنده اختصاصی این شرکت می شناختیم.

مقایسه سرعت نبرد میان اگزینوس و Kirin

این بار در مقایسه سرعت، اگزینوس 9825 تازه وارد در مقابل Kirin 980 هواوی قرار گرفته که، می توان از آن به عنوان اولین پردازنده 7 نانومتری نام برد. در ابتدای امر باز هم نو 10 پلاس، سرعت آماده به کار شدن فوق سریع خود را به رخ رقیب کشید.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

در اجرای برنامه ها نیز دو گوشی هوشمند پا به پای هم پیش رفتند اما در اجرای برخی از بازی های سنگین، این Kirin بود که عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت. اما داستان به همین جا ختم نمی شود. در اجرای دوباره برنامه های اجرا شده، سامسونگ عملکرد بهتری را از خود نشان داد. بهتر است ویدئوی مقایسه سرعت را به دقت مشاهده کنید تا ببینید کدامیک از این دو غول قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند، پیروز این میدان خواهد بود.

هواوی پی 30 پرو

اما در مقایسه دوربین داستان کاملا متفاوت بود.همانطور که می دانید پیش از رونمایی گلکسی نوت 10 پلاس، این هواوی پی 30 پرو بود که به عنوان بهترین گوشی هوشمند از نظر سنسور های دوربین اصلی شناخته می شد.

اما با رونمایی گل سرسبد سامسونگ، این نوت 10 پلاس بود که توانست بالاترین امتیاز را از وب سایت معتبر دگزومارک نه تنها برای سنسور های دوربین اصلی بلکه در زمینه سنسور دوربین سلفی نیز به خود اختصاص دهد. برای درک بهتر سنسور های قدرتمند دوربین های اصلی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !