زمان برگزاری رویداد آنلاین GTC 2020 انویدیا مشخص شد : جنسن هوآنگ از آینده می گوید

زمان برگزاری رویداد آنلاین GTC 2020 انویدیا مشخص شد : جنسن هوآنگ از آینده می گوید

پس از شیوع ویروس کرونا و تعویق رویداد های مختلف و برگزاری برخی از آنها به صورت آنلاین، کمپانی انویدیا نیز تصمیم به برگزاری رویداد آنلاین GTC 2020 گرفته است. البته پیش از این اعلام شده بود که این رویداد در تاریخ 23 آوریل برگزار می شود، اما این کمپانی بدون ذکر دلیل، آن را به تعویق انداخت.

انویدیا با به روز رسانی صفحه اصلی وب سایت خود، تاریخ جدید برگزاری رویداد آنلاین GTC 2020 را اعلام کرده و قرار است آقای جنسن هوآنگ از محصولات جدید و فناوری های آینده کمپانی سخن بگوید. مهم ترین مواردی که قرار است در کنفرانس فناوری گرافیکی معرفی شوند، محصولات مبتنی بر معماری جدید Ampere و فناوری های مرتبط با آن است.

پیش بینی می شود که انویدیا در رویداد آنلاین GTC 2020 که به صورت لایو در یوتیوب به نمایش در می آید، از پرچمدار 7 نانومتری جدید خود بر پایه معماری Ampere رونمایی کند. انویدیا در سال 2018، آخرین پرچمدار خود با نام RTX 2080 Ti را معرفی کرده بود و از آن زمان هیچ محصول پرچمداری را به بازار عرضه نکرده است.

مدیر عامل چرم پوش انویدیا قرار است در رویداد آنلاین GTC 2020 از پیشرفت های این کمپانی در حوزه هوش مصنوعی و تاثیر این فناوری در ارائه بالاترین عملکرد ممکن سخن گفته و محصولات و فناوری های جدیدی را رونمایی کند. این رویداد در تاریخ 14 مارس و ساعت 6 صبح به وقت آمریکا در یوتیوب آغاز می شود.

این کمپانی همچنین در نظر دارد تا در تاریخ 19 می نیز جزئیات بیشتری از محصولات و فناوری های جدید خود را به صورت آنلاین در یوتیوب ارائه دهد تا به نوعی GTC 2020 در چند بخش طی یک هفته اجرا شود. پیش از این اعلام شده بود که انویدیا و AMD تمام ظرفیت باقیمانده از خط تولید TSMC را خریداری کرده اند تا محصولات جدید 7 نانومتری خود را برای ورود به بازار آماده کنند.

پست های مرتبط

بررسی ویدیویی عملکرد کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 Ti SUPER

دلایلی که نباید فعلاً به نسخه بتای iOS 18 به‌روزرسانی کرد

شرکت SMIC به جایگاه سوم در رتبه‌بندی جهانی سازندگان تراشه‌ صعود کرد