گوشی میان رده جدید HTC این بار امیدوار کننده تر از همیشه خواهد بود

درحالی که مدت طولانی می باشد که اچ تی سی نتواسته است عملکرد خوبی را از خود در زمینه گوشی های هوشمند به نمایش بگذارد، این بار با توجه به اخبار منتشر شده، گویا ان شکت قصد دارد تا بزودی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود پره برداری کند. شاید رونمایی این گوشی شروع دوباره ای باشد برای احیای دوباره اچ تی سی.

هیچ تصویری تا به امروز از این گوشی هوشمند میان رده منتشر نشده اما به لطف شایعه پراکنان از برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید اچ تی سی مطع شده ایم. گویا این شرکت تایوانی قص دارد تا با در نظر گرفتن مشخصات جدید و قابل قبول برای این گوشی، و قیمت مناسبی که برایش در نظر خواهد گرفت، فروش خوبی را در بازار جهانی به خود اختتصاص دهد.

با توجه به آنچه در شایعات منتشر شده شنیده ایم، قرار است برای صفحه نمایش این اسمارتفون طراحی مشابه با طراحی پرچمداران وان پلاس 8 در نظر گرفته شود. با این تفاصیل به احتمال زیاد شاهد در نظر گرفته شدن صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O خواهیم بود. البته با توجه به میان رده بودن این گوشی، به احتمال خیلی زیاد از پنل IPS LCD برای صفحه نمایش استفاده خواهد شد.

برای طراحی قسمت پشتی نیز گویا طراحی مشابه با شیائومی می 10 برای این اسمارت فون در نظر گرفته خواهد شد. هرچند هنوز مشخص نیست که چند سنسور برای دوربین در نظر گرفته خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد قرار گیری 3 سنسور برای دوربین خواهیم بود.

در بخش سخت افزاری اما این گوشی هوشمند میان رده قرار است به پردازنده اسنپداگون 665 به همراه رم 6 گیگابایتی مجهز شود. پیش بینی می شود که نام دیزایر 2 پرو برای این اسمارتفون در نظر گرفته شود.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر