معرفی رسمی گوشی میان رده ریلمی C11

ریلمی در بخش گوشی های هوشمند میان رده تا به امروز محصولات خوبی را با قیمت هایی مقرون بصرفه روانه بازار کرده. امروز نیز شاهد رونمایی ریلمی C11 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که به عنوان یک اسمارتفون میان رده، مشخصات مناسب و قابل قبولی را با خود به همراه داشته.

مشخصات ریلمی C11

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده، طراحی آشنا و البته ساده ای می باشد که پیش از این نمونه آن را در گوشی های هوشمند میان رده این شرکت و البته شرکت های دیگر نیز شاهد بودیم.

ریلمی C11 به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 1600×720 پیکسلی مجهز شده. برای طراحی ناچ نیز شاهد قرار گیری ناچ محبوب گوشی های هوشمند میان رده، یعنی ناچ واتردراپ می باشیم که در بریدگی خود سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را جای داده است.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری دو سنسور برای دوربین های این اسمارتفون بودیم. یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین دوگانه ریلمی C11 را تشکیل می دهند. سنسور اصلی قابلیت ثبت تصاویر پرتره را نیز خواهد داشت.

سنسور های دوربین دوگانه در معماری مربعی شکلی که این روزها بسیار مورد توجه شرکت های عرصه گوشی های هوشمند قرار گرفته، جای گرفته اند. سنسور های دوربین قابلیت ضبط ویدئو اسلوموشن را نیز خواهند داشت.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما بار دیگر ریلمی از یکی از پردازده های مقرون بصرفه شرکت مدیاتک، یعنی G35 بهره برده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توانیم به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی در کنار باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد