برگزیدگان نرم افزار های گوشی های هوشمند اپل مشخص شدند

نرم افزار ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند اپل به طبع به نسبت برنامه های گوشی های هوشمند اندروید محدود تر می باشند. امروز اپل طبق روال هر ساله برترین نرم افزار های گوشی های هوشمند خود را انتخاب کرد و در این میان جوایز هایی برای هشت برنامه برتر در نظر گرفت.

Darkroom 

این نرم افزار برای طراحی و ویرایشات تصاویر استفاده می شود و با  توجه به رابطه کاربری بسیار ساده و فضایی جذاب، به عنوان یکی از بهترین نرم افزار ها انتخاب شده.

این نرم افزار محصول شرکت Bergen Co می باشد که برای کاربارن عادی و حتی طراحان حرفه ای نیز مورد استفاد قرار می گیرد و توانسته است با توجه رابط کاربری بسیار ساده خود، کار را حتی برای کاربران معمولی نیز آسان کرده و البته عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

Looom 

اما در برگزیدگان انتخاب شده شاهد حضور نرم افزار های طراحی بسیاری بودیم. نرم افزار Looom نیز یکی از این نرم افزار ها بود که به شما اجازه می دهد طراحی های زیبایی را به ثبت برسانید.

این نرم افزار از قلم هوشمند این شرکت و البته حالت شب یا همان Dark Mode نیز پشتیبانی می کند. شرکت  iorama.studio سازنده این نرم افزار کاربردی می باشد.

Shapr3d 

shapr3d یکی از نرم افزار های قدرتمند CAD می باشد که برای گوشی های هوشمند اپل در نظر گرفته شده است. این نرم افزار به شما امکان طراحی های سه بعدی بسیار جذابی را می دهد.

همانطور که می دانیم در آینده ای نزدیک سنسور های دوربین گوشی های هوشمند این شرکت به تکنولوژی LiDAR  بهره خواهند برد. مجهز شدن به چنین تکنولوژی و استفاده از این نرم افار تصاویر سه بعدی جذابی را در  اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید براحتی دست به ویرایش این تصاویر بزنید.

Staffpad 

این نرم افزار اما کاربران محدود تری را خواهد داشت و یکی از نرم افزار های بسیار جذاب و کاربردی برای علاقه مندان به موسیقی می باشد.

این نرم افزار نوت های موسیقی نوشتاری را به موسیقی تبدیل می کند. تنها کافی است که نوت های مورد نظر خود را در این نرم افزار وارد کنید و مابقی کار را به این نرم افزار جالب بسپارید تا  خروجی موسیقی جذابی را دریافت کنید.

Sayonara wild hearts

Sayonara wild hearts در بخش بازی های برگزیده قرار گرفته است. در این بازی شما با محیط زنده و سورئال جذابی رو به رو می شود که گیم پلی بسیار جالبی را به شما ارائه می دهد.

همانطور که می دانیم آخرین پرچمداران این شرکت یعنی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 به پردازنده قدرتمند A12 بایونیک مجهز شده اند که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته. این بازی نیز  همگام سازی بسیار خوبی که با این پردازنده قدرتمند دارد.

Sky: Children of the Light

بازی دوم برگزیده اما برای رنج سنی کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده. بازی بسیار جذابی که با توجه به المان های استفاده شده جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

داستان بازی اینگونه است که شما باید جهان جدید خود را بسازید و در  این میان با چالش های جذابی نیز رو به رو می شوید که می بایست جهان های دیگر و حتی جهانی که خودتان ساخته اید را از نابودی نجات دهید.

Song of bloom 

Song of bloom اما بازی معمایی می باشد که شما را با چالش های جذابی رو به رو می کند و می توان جزو بازی های سخت و فکری در نظر گرفت که برای طی کردن مراحل نیاز به هوش بالا و البته استعداد خوب حل معما را دارد.

Where cards fall

این بازی با همکاری شرکت های Game Band Studios و Snowman publisher ساخته شده و حس ماجراجوی جالبی را به شما القا می کند. این بازی توانایی پشتیبانی از Game Center و iCloud را خواهد داشت.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !