معرفی ردمی 9A و ردمی 9C / ارزان قیمت در کنار باتری قدرتمند

در روز های اخیر برند ردمی گوشی های هوشمند میان رده متنوعی را با قیمت هایی مقورن بصرفه ای را معرفی کرد. این بار نیز شاهد رونمایی دو گوشی میان رده ردمی 9A و ردمی 9C به عنوان جدیدترین اسمارتفون های این شرکت بودیم که قیمت های بسیار ارزانی را به خود اختصاص داده اند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند میان رده.

مشخصات ردمی 9A

اگر بخواهیم مقایسه ای بین این دو گوشی هوشمند میان رده داشته باشیم، باید بگوییم که ردمی 9A به نسبت ردمی 9C از مشخصات فنی ضعیف تر و البته قیمتی ارزان تر بهره برده است. این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.53 اینجی با رزولوشن نه چندان خوب 720 پیکسلی مجهز شده.

ناچ واتردراپ در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز، سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. به طبع با چنین قیمتی نباید توقع بسیار بالایی از این اسمارتفون داشته باشیم.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز ردمی تلاش کرده تا از پردازنده ای استفاده کند که قیمتی ارزان را برای این اسمارتفون به ارمغان آورد. پردازنده هلیو  G25 مدیاتک به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، از جمله مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد. اما یکی از نقاط قوت این اسمارتفون، مجهز شدن به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد که نوید  طول عمر خوب و قابل قبولی را می دهد.

مشخصات ردمی 9C

ردمی 9C به نسبت برادر کوچکتر خود مشخصات فنی جالب تری را به همراه دارد. صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن HD پلاس که به ناچ واتردراپ مجهز شده. در بریدگی ناچ واتردراپ نیز همانند ردمی 9A، شاهد قرار گیری سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی می باشم. اما نکته جالب اینجاست که اطلاعاتی از مشخصات این سنسور ها منتشر نشده. اما باز هم شاهد حضور سنسور 13 مگاپیکسلی می باشیم.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز می توانیم به پردازنده هلیو G35 مدیاتک به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی در کنار باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

ردمی 9A با قیمت 85 دلاری و ردمی 9C با قیمت 100 دلاری روانه بازار خواهند شد که می توان این محصولات را یکی از ارزان قیمت ترین اسمارتفون های موحود در بازار دانست.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد