مقایسه سرعت گلکسی اس 10 پلاس و شیائومی می نوت 10 / One UI 2.0 vs MIUI 11

مقایسه سرعت گلکسی اس 10 پلاس و شیائومی می نوت 10 را این بار در نظر گرفته ایم. هدف از این مقایسه بیشتر سوای سرعت عملکرد پردازنده این گوشی های هوشمند، مقایسه سرعت رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و رابط کاربری MIUI 11 شیائومی می نوت 10 می باشد. در ادامه به مشخصات سخت افزاری این دو گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

پیش از بیان مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، باید بگوییم که گوشی در نظر گرفته شده در این ویدئو به نسخه اندروید 10 مجهز شده.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

پرچمداران سری اس 10 سامسونگ بودند که برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های 7 نانومتری بهره بردند. گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز با توجه به محل فروش، (منطقه فروش از نظر موقعیت مکانی)  از پردازنده های ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ و اگزینوس ۹۸۲۰ بهره مند شده است.

رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و قابل ارتقاء تا ۵۱۲ گیگابایت برای گلکسی اس ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده، البته مذل خاص با رم ۱۲ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۱ ترابایتی (۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۵۱۲ گیگابایت حفظه جانبی میکرو اس دی) نیز به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات پردازنده شیائومی می نوت 10

در واقع همانطور که می دانیم، شیائومی می نوت 10 همان نسخه جهانی شیائومی می CC9 پرو می باشد. این گوشی هوشمند توانست با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی تا چند وقته اخیر نیز در جدول وب سایت دگزومارک در رتبه نخست قرار داشت.

شیائومی می نوت 10

شیائومی این بار تصمیم به استفاده از پردازنده ای 8 نانومتری برای این گوشی هوشمند گرفت، این در حالی می باشد که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده پیش بینی می شد که شاهد در نظر گرفته شدن یک پردازنده 7 نانومتری باشیم. با این حال شیائومی می CC9 پرو به پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 730 مجهز شده است.

اما سوای سنسورهای دوربین فوق قدرتمند این گوشی هوشمند، ظرفیت باتری بالای 5260 میلی آمپری آن هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

شما را به دیدن ویدئوی مقایسه سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و شیائومی می نوت 10 (شیائومی می CC9 پرو) دعوت می کنیم تا ببینیم رابط های کاربری در نظر گرفته شده و نیز سیستم عامل این گوشی های هوشمند تا چه اندازه در سرعت عملکرد آن ها تاثییر خواهند داشت.

پست های مرتبط

اپل در چند سال آینده مک‌بوک‌هایی با صفحه نمایش لمسی تولید می‌کند

نگاهی به برترین مادربرد سازمانی بازار / MSI H610 Dual LAN

مایکروسافت تقاضای دریافت مقداری از سودِ حاصل از همکاری بین اپل و OpenAI را دارد