فیلم Uncharted سونی به تعویق افتاد: اسپایدرمن زودتر تولید می شود

فیلم Uncharted سونی به تعویق افتاد: اسپایدرمن زودتر تولید می شود

سونی بیش از سه سال است که یک پروژه عظیم به نام فیلم Uncharted در دست اقدام دارد که بارها تولید آن به تعویق افتاده است. پروژه سونی برای ساخت فیلم بر مبنای یکی از بازی های بسیار موفق شرکت ناتی داگ بارها از دستور کار خارج شده و در سال 2020 که به نظر می رسید این فیلم به سرانجام برسد، خبر از تعویق مجدد آن به گوش رسیده است.

شاید جالب باشد که بدانید در مراحل تولید فیلم Uncharted تا کنون 6 کارگردان عوض شدند و مهم ترین دغدغه تیم سازنده در خصوص این فیلم، درگیری تام هالند، بازیگر نقش ناتان دریک است که باید در پروژه جدید فیلم مرد عنکبوتی جلوی دوربین ظاهر شود. با توجه به موفقیت نسخه پیشین اسپایدرمن که با بازی تام هالند تولید شده بود، به نظر می رسد که ساخت نسخه جدید اسپایدرمن در اولویت قرار دارد.

پیش از این سونی اعلام کرده بود که روبن فلیشر به عنوان کارگردان فیلم Uncharted انتخاب شده تا پیش از آغاز تولید اسپایدرمن، این پروژه را به سرانجام برساند. اگر سونی نتواند مراحل پیش تولید را پشت سر نگذارد و به مرحله فیلم برداری نرسد، هزینه های سرسام آوری را باید پرداخت کند. تا کنون نیز سونی هزینه بسیار بالایی برای مراحل پیش تولید پرداخت کرده و تعویق بیشتر، به افزایش هزینه منجر خواهد شد.

همچنین با توجه به باکس آفیس فشرده فیلم ها در نیمه دوم سال 2020، فیلم Uncharted باید هر چه سریعتر به مرحله فیلم برداری برسد، در غیر این صورت احتمال از دست دادن زمان پخش بسیار خوب یا فروش پایین را باید در نظر گرفت. در فیلم آنچارتد، مارک والبرگ نقش سالی را به عنوان دوست دیرین ناتان دریک بازی خواهد کرد و احتمال حضور وی در یک پروژه دیگر به دلیل طولانی شدن زمان پیش تولید وجود دارد.

به هر حال سونی باید تمام تلاش خود را برای آغاز هر چه سریع تر فیلم Uncharted به کار گیرد تا تعداد کارگردان های این پروژه به بیش از 6 نفر افزایش نیابد یا ریسک از دست دادن بازیگران اصلی مانند تام هالند و مارک والبرگ را تجربه نکند. از سوی دیگر فیلم اسپایدرمن به دلیل وجود صحنه های شلوغ و اکشن، پروژه ای بسیار زمان بر خواهد بود که این موضوع نیز ریسک تعویض مجدد را افزایش می دهد.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024