موتورولا EDGE پلاس قدمی رو به جلو برای تحول بازار گوشی های هوشمند

اگر بخواهیم نگاهی کلی به گوشی های هوشمند که به قلم هوشمند مجهز شده اند داشته باشیم، قطعا اولین چیزی که به ذهنمان می رسد گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ می باشد. بازار این سبک از گوشی های هوشمند به نحوی شده که در  درجه اول شما تنها در میان گوشی های هوشمند سامسونگ و برخی از  گوشی های ال جی حق انتخاب دارید. حال در تصاویر منتشر شده، موتورولا EDGE پلاس قرار است با قلمی هوشمند بصورت رسمی رونمایی شود.

موتورولا با رونمایی از موتورولا وان زوم تصمیم گرفت تا از طراحی مناسب با سلیقه کاربران برای گوشی های هوشمند خود بهره ببرد. این در حالی می باشد که پیش از این همه مونورولا را با طراحی خاص و قدیمی اش می شناختیم.

بعد از نیز موتورولا وان هایپر نیز با بهره بردن از سنسور دوربین سلفی پاپ آپ بصورت رسمی رونمایی شد. حال اما موتورولا EDGE پلاس قرار است از قلمی هوشمند بهره مند شود.

در کنار در نظر گرفته شدن این قلم، موتورولا ادج پلاس به صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O نیز مجهز خواهد شد. چنین طراحی برای صفحه نمایش را پیش از این نیز در میان گوشی های هوشمند این شرکت دیده بودیم.

اما در ارتباط با قلم هوشمند در نظر گرفته شده، بسیاری  از کارشناسان اعلام کرده اند که این قلم قادر به رقابت با S Pen سامسونگ نخواهد بود. البته نباید به همین راحتی موتورولا را دست کم گرفت. موتورولا ریزر شاید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت بود که معرفی شد، اما توانست عملکرد بسیار قابل قبولی را به نسبت سامسونگ گلکسی فولد از خود به نمایش بگذارد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد