مشکل صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو بررسی تخصصی دیسپلی میت را زیر سوال برد

در مراسم رونمایی وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو یکی از مواردی که این شرکت با اعتماد به نفس کامل از آن حرف زد، صفحه نمایش این پرچمداران جدید بود. وان پلاس اعلام کرد که مدل پرو این گوشی های هوشمند توانسته اند با رکورد شکنی های بسیار در بررسی تخصصی دیسپلی میت امتیاز A پلاس را به خود اختصاص دهند. اما مشکل جدید به وجود آمده کمی داستان را پیچیده کرده است

آیا دیسپلی میت اشتباه کرده ؟

به طبع بعد از رونمایی رسمی گوشی های هوشمند از جمله پرچمداران، مشکلاتی در بخش سخت افزاری برای آن ها به وجود می آید. این مشکلات نیز با بروزرسانی های منتشر شده براحتی حل می شود. اما مشکل جدید به وجود آمده برای صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو جدی تر از آن است که با دریافت یک بروزرسانی حل شود.

بعد از معرفی این پرچمدار، برخی از کاربران از عملکرد صفحه نمایش این گوشی هوشمند ناراضی بودند. صفحه نمایشی که توانسته بود امتیاز A پلاس را از دیسپلی میت کسب کند.

برخی از کاربران گفته بودند که در هنگام استفاده از صفحه نمایش خطوط سیاه رنگی در قسمتی بالایی صفحه نمایش دیده می شود. در نور کم نیز، نور سبز رنگ صفحه نمایش این گوشی هوشمند بسیار زیاد بود. بعد از شکایات این چنین که به دست شرکت وان پلاس رسید، این شرکت اعلام کرد که مشکلات به وجود آمده بزودی با دریافت بروزرسانی جدید کاملا برطرف می شود.

اما در جدیدترین اخبار منتشر شده داستان چیز دیگری است. گویا مشکل به وجود آمده برای صفحه نمایش این گوشی های هوشمند، با دریافت بروزرسانی حل نخواهد شد و این یک مشکل سخت افزاری می باشد. هنوز وان پلاس هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده.

باید منتظر بود و دید آیا بروزسانی جدید مشکلی را حل خواهد کرد یا خیر. البته در این میان در صورت رفع نشدن مشکل صفحه نمایش این پرچمدار با دریافت بروزرسانی، اعتبار دیسپلی میت که صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو را تایید کرده به شدت زیر سوال می رود.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد