شایعات وان پلاس 8T / صفحه نمایش 120 هرتز و پردازنده فوق قدرتمند

وان پلاس 8T قرار است به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت بصورت رسمی معرفی شود. این در حالی می باشد که وان پلاس مشخصات فنی قدرتمندی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته. حال به لطف شایعه پراکنان نگاهی خواهیم داشت تا ببینیم این پرچمدار جدید چه مشخصاتی را با خود به همراه خواهد داشت.

وان پلاس 8T این بار به مشخصات قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد مجهز خواهد شد. در همان ابتدا به سراغ صفحه نمایش می رویم. این گوشی هوشمند قرار است به صفحه نمایشی 6.5 اینچی از جنس اولد مجهز شود. تا به اینجای کار همان ابعاد صفحه نمایش وان پلاس 8 برای این گوشی هوشمند نیز در نظر گرفته شده. اما صفحه نمایش وان پلاس 8T توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را خواهد داشت در حالی که صفحه نمایش مدل استاندارد با نرخ بروزرسانی 90 هرتز معرفی شده بود.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری ناچ زیبای اینفینیتی O هستیم. بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش که سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. احتمال اینکه دیگر خبری از صفحه نمایش خمیده نباشد و وان پلاس 8T با صفحه نمایش flat و یکدست صاف معرفی شود نیز وجود دارد.

در قسمت پشتی اما باز هم همانند مدل استاندارد شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین خواهیم بود. پیش بینی می شود یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه 8T  را تشکیل دهند.

اما در بخش مشخصات سخت افزاری تایید شد که این پرچمدار به قدرتمند ترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 پلاس مجهز خواهد شد. پردازنده ای که پیش از این خانواده گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20 نیز از آن بهره برده بودند. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد