گوشی جدید وان پلاس با تکنولوژی دوربین اصلی مخفی

تا به امروز تکنولوژی های جذابی برای به حداقل رساندن حاشیه های صفحه نمایش در نظر گرفته شده. از ناچ های بسیاری کوچک گرفته تا فناوری دوربین سلفی پاپ آپ که هیچ ناچ و حاشیه ای را برای صفحه نمایش به همراه نداشت. این بار اما گوشی جدید وان پلاس قرار است از تکنولوژی جدید بهره ببرد که سبب مخفی شدن کامل دوربین های اصلی می شود.

وان پلاس قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین گوشی هوشمند خود پرده برداری کند. هنوز هیچ اطلاع دقیقی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر نشده. اما امروز در توییت منتشر شده توسط این شرکت، وان پلاس از جدیدترین تکنولوژی خود پرده برداری کرد.

در این توییت شاهد بودیم که سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند زمانی که نیازی به استفاده از آن ندارید کاملا مخفی می شود و قسمت پشتی این گوشی هوشمند کاملا یکدست و با یک طراحی زیبا به نظر می رسد.

اما زمانی که شما می خواهید از این سنسور های دوربین اصلی استفاده کنید، شاهد نمایان شدن این سنسور ها خواهید بود. برخی شایعات خبر از آن دارند که وان پلاس نیز قرار است همانند شیائومی می CC9 پرو به سنسور قدرتمند 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز شود.

حال باید منتظر بود و دید در نمایشگاه CES 2020 امسال این شرکت چینی چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: techradar

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد