وان پلاس Nord CE با مشخصات قدرتمند و پشتیبانی از شبکه های 5G

سری Nord گوشی های هوشمند وان پلاس تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. وان پلاس Nord چندی پیش به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت معرفی شد و حال قرار است بزودی شاهد رونمایی وان پلاس Nord CE نیز باشیم. اسمارتفون میان رده ای که قرار است در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

مشخصات وان پلاس Nord CE

شاید پیش بینی می شد که این گوشی هوشمند نیز از طراحی مشابه با وان پلاس Nord بهره مند شود که گویا اینطور نخواهد بود. وان پلاس این بار طراحی مشابهی با وان پلاس 9 را برای این گوشی هوشمند میان رده جدیدش در نظر خواهد گرفت. در نمای رو به رویی وان پلاس Nord CE قرار است به صفحه نمایشی 6.43 اینچی از نوع امولد مجهز شود که البته توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت.

برای طراحی صفحه نمایش هم خبری از دوربین سلفی دوگانه در قسمت جلویی همانند مدل استاندارد نیست و ناچ اینفینیتی O با بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و گوشه سمت چپی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای خواهد داد.

در قست پشتی هم به احتمال زیاد شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین خواهیم بود که اطلاعات دقیقی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده اما می دانیم که سنسور دوربین اصلی قدرتمند 64 مگاپیکسلی، این گوشی هوشمند میان رده را همراهی خواهد کرد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما وان پلاس Nord CE به یکی از بهترین پردازنده های میان رده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد. پردازنده ای که در کنار عملکرد بسیار خوب و قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

پست های مرتبط

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد

دلایلی که نباید فعلاً به نسخه بتای iOS 18 به‌روزرسانی کرد

شرکت SMIC به جایگاه سوم در رتبه‌بندی جهانی سازندگان تراشه‌ صعود کرد