پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس قدرتمند تر از اسنپدراگون 888

کوالکام همیشه عادت داشت که در کنار رونمایی پردازنده های پرچمدارش، مدل پلاس را با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تری به نسبت مدل استاندارد رونمایی کند. اسنپدراگون 888 قدرتمند ترین پردازنده این شرکت با معماری 5 نانومتری می باشد که با توجه عملکردش به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی جهان شناخته می شود. حال قرار است اسنپدراگون 888 پلاس به عنوان جدیدترین پردازنده این شرکت بزودی معرفی شود.

همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر اسنپدراگون 888 به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود. قدرتمند ترین هسته این پردازنده، یعنی هسته X1 توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.84 گیگاهرتز را داشت. اما با توجه به اخبار منتشر شده، هسته اصلی X1 اسنپدراگون 888 قرار است توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز را داشته باشد. اگر کمی به عقب تر برگردیم، می بینیم که بعد از معرفی اسنپدراگون 886 که یکی از بهترین پردازنده این شرکت در زمان رونمایی خودش بود، شاهد رونمایی اسنپدراگون 865 پلاس با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ بودیم.

هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی این پردازنده قدرتمند منتشر نشده. اسنپدراگون 888 با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار خواهد شد، اما نکته جالب اینجاست که در حال حاضر هم قدرتمند ترین گوشی های هوشمند گیمینگ جهان به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده اند پس بی شک مدل پلاس این پردازنده توانایی ارائه عملکرد بهتری را خواهد داشت. باید منتظر بود و دید در تست های بنچمارک آیا بار دیگر رکورد امتیاز بنچمارک گوشی های هوشمند اندرویدی توسط کوالکام جا به جا می شود یا خیر.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !