مشخصات کامل ریلمی C25s میان رده جدید ریلمی با قیمتی مقرون بصرفه

در میان گوشی های هوشمند میان رده مقرون بصرفه، بسیاری از کاربران درون کشور شاید اسمارتفون های میان رده سامسونگ را بیشتر از محصولات شرکت های دیگر بشناسند. اما در این میان شرکت های چینی نیز توانسته اند با معرفی برخی از اسمارتفون ها مقرون بصرفه، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. بزودی قرار است شاهد رونمایی ریلمی C25s به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند  میان رده این شرکت باشیم که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

مشخصات ریلمی C25s

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون در همان نگاه اول خود را به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی می کند. طراحی آشنا و البته کاربر پسندی که نمونه آن را در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده شرکت های دیگر نیز دیده بودیم. در نمای رو به رویی ریلمی C25s به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در نمای پشتی در کنار دو سنسور دوربین شاهد حضور قابلیت امنیتی و بسیار کاربردی سنسور حسگر اثر انگشت نیز می باشیم.

یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی، دو سنسور دوربین ریلمی C25s را تشکیل می دهند. با توجه به قیمت در نظر گرفته شده باید بگوییم که این گوشی هوشمند میان رده به سنسور دوربین اصلی قدرتمند و بسیار مناسبی مجهز شده است.

در بخش سخت افزاری هم پردازنده میان رده و ارزان قیمت هلیو G85 شرکت مدیاتک این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کند. رم 4 گیگابایتی با پشتیبانی از استاندارد LPDDR4X به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. اما در بخش مشخصات باتری، ریلمی C25s به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

باتری قدرتمندی که نوید طول عمر بسیار مناسبی را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد. این گوشی هوشمند میان رده قرار است با قیمت 170 دلاری روانه بازار شود که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای به نظر می رسد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد