مشخصات Nord N200 5G میان رده جدید وان پلاس پیش از رونمایی

سری Nord گوشی های هوشمند میان رده وان پلاس تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوبی را در میان اسمارتفون های میان رده به نمایش بگذارند. پیش از این وان پلاس Nord N100 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شده بود و حال قرار است شاهد رونمایی Nord N200 5G باشیم. بار دیگر به لطف شایعه پراکنان، مشخصات کلی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

وان پلاس Nord N200 5G

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند طراحی اشنایی می باشد که پیش از این نیز Nord N100 از آن بهره برده بود. در نمای رو به رویی این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.49 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است. ناچ واتردراپ نیز با بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما سه سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سه گانه Nord N200 5G را تشکیل می دهند.

در بخش سخت افزاری هم اسمارتفون جدید وان پلاس به پردازنده میان رده اسنپدراگون 480 به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقاء تا حداکثر میزان 256 گیگابایت مجهز شده. این گوشی میان رده با بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 480 توانست امتیاز 511 در بخش تک هسته ای و امتیاز 1615 در بخش چند هسته را از بنچمارک گیگ بنچ به دست آورد.

باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. بدون شک Nord N200 5G به نسبت Nord N100 به مشخصات قدرتمند تری مجهز شده است و باید منتظر بود و دید که آیا همانند Nord N100، قیمت مناسب و مقرون بصرفه ای را با خود به همراه خواهد داشت یا نه.

پست های مرتبط

گورمن می‌گوید که بدنه گوشی آیفون 17 بسیار نازک خواهد بود

تصویری از کیس شارژ حلقه گلکسی منتشر شد

احتمال دارد شرکت OpenAI به سمت استراتژی سودآوری تغییر جهت بدهد