اوپو A55 با باتری قدرتمند و پردازند شرکت مدیاتک رونمایی شد

سری گوشی های هوشمند میان رده اوپو تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون بصرفه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو A55 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که به مشخصات فنی قابل قبول و مناسبی با توجه به میان رده بودنش مجهز شده.

مشخصات اوپو A55

طراحی کلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، طراحی آشنایی می باشد که نمونه آن را در بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده حال و حاضر موجود در بازار نیز دیده بودیم. اوپو A55 به صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع IPS LCD مجهز شده.

برای طراحی صفجه نمایش نیز از ناچ واتردراپ یا همان قطره ای استفاده شده است. سنسور 8 مگاپیکسلی دوربین سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 در بریدگی قطره ای شکلی، قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته است. این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ تازه سازی 60 هرتز را نیز دارد.

در قسن پشتی نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که در بریدگی مستطیلی شکل یا چیدمان ستونی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه اوپو A55 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این اسمارتوفن میان رده به پردازنده دیمنسیتی 700 شرکت مدیاتک مجهز شده. پردازنده میان رده در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

اما یکی از مشخصه های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، میزان ظرفیت باتری آن می باشد. این اسمارتفون به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که نوید طول عمر مفید خوبی را به ازای هر بار شارژ می دهد. اوپو A55 قرار است با قیمت پایه 145 دلاری (نه چندان ارزان) روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد