بازی Resident evil Village یک تحول ویژه به همراه دارد

برای گیمرها بازگشت به روزهای ترسناک گذشته دیگر خیلی دور از تصور شده است. کپکام با ارائه یک اتمسفر بی نظیر در سری بازی کلاسیک رزیدنت اویل یک ژانر مجزا را ابداع کرد. بازی رزیدنت اویل فاصله زیادی از اصالت جاودانه خود گرفته است و حالا با Resident evil Village به عناصر جدیدی خواهیم رسید که شاید برای طرفداران قدیمی چندان ملموس و آشنا نباشد.

کپکام و ایده های جدید

اولین نمایش های رزیدنت اویل ویلیج، هم جنبه شوکه کننده ای داشت و هم تحسین برانگیز بود. بیشتر فاصله گرفتن کپکام از دستاوردهایش بسیار جای تعجب داشت و از طرفی نمایش های حیرت انگیز از یک ترس جدید صحبت می کرد. شما دیگر با زامبی های کلاسیک سری طرف نیستید و باید جنگ ترس های روحی و روانی بروید و در پس آن هیولاهای عجیبی را قتل عام کنید.

داستان و ترس

یکی از اتفاقات خوب در بازی Resident evil Village ترسی است که از دو ناحیه برای شما ایجاد می شود، در بازی های پیشین فضاسازی ها و اتفاقات دلهره آور در دل گیم پلی باعث ترسی عمیق می شد. اما در ویلیج شما ترسی را هم در دل داستان احساس خواهید کرد که به عقیده من یک دستاورد بسیار با ارزش در این سری بازی بوده است. شما با قدم زدن در این روستا حس مرگ را تجربه خواهید کرد.

فضاسازی این روستا بسیار عالی انجام شده و به نظر می رسد در هر گوشه آن چیزهای عجیب و البته ترسناکی در انتظار شما است. کپکام شیوه تحول خود را از رزیدنت اویل 4 آغاز کرد و حالا قصد دارد این رویه را با Resident evil Village به اوج خود برساند.

بازی از موتور RE استفاده می کند و جلو های بصری بسیار خوبی رابه شما نشان می دهد، نورپردازی ها شاید اوج کار کپکام در رزیدنت اویل ویلیج باشد.

یک رزیدنت اویل با کیفیت

رزیدنت اویل ویلیج در ارائه جلوه های بصری چشم نواز بسیار موفق عمل کرده، کپکام موتور RE را بسیار توسعه داده تا بتواند به نتیجه خوبی برای ارائه به نسل نهم برسد. کپکام قبل تر از این انجین در بازی های، Resident Evil 2، Resident Evil 3 و Devil May Cry 5 استفاده کرده است.

نمایشی جدید و کشف یک دنیای مخوف

شما در نقش ایتان که حالتی پریشان و البته وحشت زده دارد، وارد یک روستای متروکه می شوید و باید در دل سرمای استخوان شکن به دنبال رازهای وحشتناکی باشید. باید آرام آرام به گوشه و کنار این روستا سرک بکشید تا حقایقی آلوده به یک شرارت را کشف کنید.

رزیدنت اویل ویلیج در تاریخ 17 اردیبهشت برای تمام کنسول های حال حاضر عرضه می شود و امیدواریم که تجربه خوبی در انتظار ما باشد. کپکام قرار است که رزیدنت 8 را برای کنسول های نسل هشتمی هم عرضه کند که البته باید دید چطور می تواند این کار را به خوبی انجام دهد.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد