اوپو A94 معرفی شد / میان رده ای با صفحه نمایش قدرتمند و دوربین مناسب

سری گوشی های هوشمند میان رده اوپو توانسته اند تا به امروز با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته عملکرد بسیار خوب، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند. البته این شرکت چینی در زمینه اسمارتفون های پرچمدار خود نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. امروز هم شاهد رونمایی اوپو A94 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که مشخصات جالب و حتی قدرتمندی در برخی موارد با خود به همراه داشت.

مشخصات اوپو A94

در نمای رو به رویی، این گوشی هوشمند میان رده نه تنها طراحی پرچمدار گونه ای دارد، بلکه به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده که چیزی کم از یک پرچمدار ندارد. اوپو A94 به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش هم از ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری چهار سسنور دوربین می باشیم که در بریدگی مربعی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو A94 را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما اوپو تصمیم به استفاده از پردازنده میان رده هلیو P95 شرکت مدیاتک گرفت که یکی از پردازنده های میان رده و بسیار خوب این شرکت می باشد. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 4310 میلی آمپر ساعتی در کنار شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع این گوشی هوشمند میان رده را همراهی می کنند.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود