ویدئو جعبه گشایی گوشی میان رده اوپو F15

اوپو F15 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت چند روز پیش بصورت رسمی معرفی شد. قیمت 282 دلاری این محصول با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفت شده، قیمت بسیار مقرون بصرفه ای به نظر می رسد. از قابلیت بارز این گوشی می توان به سنسور های دوربین و نیز صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن اشاره کرد. پیش از تماشای ویدئو جعبه گشایی این گوشی، در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده خواهیم پرداخت.

مشخصات اوپو F15

صفحه نمایش

یکی از طراحی های بسیار محبوب در میان گوشی های میان رده، ناچ زیبای واترداپ می باشد. این گوشی هوشمند نیز از چنین ناچی برای صفحه نمایش خود بهره برده.

صفحه نمایش 6.4 اینچی از جنس آمولد با رزولوشن FHD پلاس با توجه به بهره بردن از ناچ واترداپ، نسبت تصویر 20 به 9 را ارائه می کند. استفاده از صفحه نمایش اولد نیز سبب شده تا توانایی پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت را نیز داشته باشد.

دوربین

برای سنسور های دوربین همانطور که گفته بودیم، اوپو از چهار سنسور استفاده کرده. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض که قابلیت ثبت تصاویر از فاصله نزدیک را نیز دارد به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین اوپو F15 را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز، یک سنسور 16 مگاپیکسلی در قسمت بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

پردازنده و باتری

با توجه به قیمت مقرون بصرفه این محصول، اوپو تصمیم به استفاده از پردازنده میان رده و مقرون بصرفه هلیو پی 70 شرکت مدیاتک گرفت. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء به وسیله میکرو اس دی اشاره کرد.

باتری 4000 میلی آمپری اوپو F15 نیز به شارژر 20 واتی شارژ سریع مجهز شده. این شارژر از استاندارد VOOC 3.0 نیز پشتیبانی می کند. قیمت 282 دلاری این محصول میان رده با توجه به مشخصات فنی که به به آن ها اشاره کردیم، نوید فروش خوبی را در بازار جهانی می دهد.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود