تاریخ رونمایی آیفون 9 مشخص شد / به همراه مشخصات فنی

در نمایشگاه CES 2020، اپل خبر رونمایی از آیفون 9 یا همان آیفون SE2 را داده بود. بعد از آیفون SE این دومین گوشی هوشمند مقرون بصرفه اپل می باشد که قرار است بصورت رسمی در سال میلادی جدید رونمایی شود. در جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شد که این گوشی هوشمند در اسفند مال سال جاری بصورت رسمی معرفی و روانه بازار خواهد شد.

در حالی که همگان منتظر رونمایی از آیفون SE2 در سال میلادی گذشته بودند، اپل وعده رونمایی این گوشی هوشمند جدید و مقرون بصرفه خود را در سال میلادی جاری داد. قرار است این گوشی با نام آیفون 9 روانه بازار شود. به احتمال خیلی زیاد اوایل اسفند ماه سال جاری شاهد رونمایی رسمی و سپس روانه بازار شدن این گوشی هوشمند خواهیم بود.

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ما را به یاد آیفون 8 می اندازد. همانند آیفون 8، آیفون 9 نیز به دکمه فیزیکی خانه (Home) مجهز شده. در قسمت پشتی نیز شاهد در نظر گرفته شدن تنها یک سنسور برای دوربین این گوشی هوشمند می باشیم.

از جمله قابلیت های جالب در نظر گرفته شده، پردازنده این گوشی هوشمند می باشد. همانند آیفون 11 پرو مکس، این گوشی مقرون بصرفه نیز به پردازنده قدرتمند A13 بایونیک مجهز شده.

اطلاع دقیقی از قیمت در نظر گرفته شده منتشر نشده اما پیش بینی می شود با قیمتی مقرون بصرفه روانه بازار شود. با توجه به استقبال بسیار خوب کاربران از آیفون SE، پیش بینی می شود آیفون 9 نیز فروش خوبی را در بازار جهانی به خود اختصاص دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !