معرفی رسمی اوپو رنو Z / میان رده اما نه چندان ارازن

خط تولید جدید اوپو با نام رنو، فعالیت خود را با رونمایی گوشی های اوپو رنو به عنوان یک محصول میان رده و اوپو رنو 10 ایکس زوم به عنوان پرچمدار آغاز کرد. حال اما اوپو رنو Z محصول سوم این خط تولید تازه راه اندازی شده می باشد.

پیش از رونمایی این گوشی هوشمند، شایعاتی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده از آن منتشر شده بود. بار دیگر باید از شایعه پراکنان و منابعشان تشکر کنیم، زیرا مشخصات پیش بینی شده با مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی میان رده هیچ تفاوتی ندارند.

اوپو رنو Z

دو محصول پیشین این خط تولید از طراحی مشابهی بهره مند شده بودند و هر دو گوشی از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ از صفحه نمایش استفاده کردند.

دوربین و صفحه نمایش

گوشی میان رده جدید این شرکت نیز باید گفت تقریبا از طراحی مشابهی بهره برده، تنها به جای استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، ناچ واتر دراپ را برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

در ناچ زیبای این گوشی هوشمند، سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده که باید گفت انتخاب بسیار مناسب و حتی قدرتمندی به شمار می آید.

در قسمت پشتی نیز شاهد طراحی کاملا مشابه با دو محصول پیشین بوده ایم و سنسور های دوربین اصلی دوگانه در قسمت مرکزی با معماری عموری در نظر گرفته شده.

دوربین های اصلی این گوشی هوشمند میان رده به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 به همراه یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی برای عکسبرداری سه بعدی مجهز شده اند.

اوپو بار دیگر از صفحه نمایش آمولد 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس برای این گوشی استفادعه کرده. استفاده از چنین صفحه نمایشی باعث شده تا این صفحه نمایش قابلیت پشتیباینی از سنسور حسگر اثر انگشت را در خود داشته باشد.

سخت افزار و قیمت

پردازنده مدیاتک هلیو پی 90 با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. باتری 4035 میلی آمپری نیز انتخاب قابل قبولی به نظر می رسد. شارز سریع 20 واتی با استاندارد VOOC 3.0 اختصاصی این شرکت از دیگر اتفاقات خوشایند این گوشی هوشمند می باشد.

این محصول میان رده با قیمت 362 دلاری با رنگ بندی که در تصاویر مشاهده می کنید روانه بازار خواهند شد. درست است که این محصول، از سری گوشی های هوشمند میان رده این شرکت می باشد، اما قیمت در نظر گرفته شده برای آن از بسیاری از گوشی های میان رده گران تر است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد