نسل بعدی ایرکولرهای نوکتوا در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 به نمایش گذاشته شد

نسل بعدی ایرکولرهای نوکتوا در تایوان، در جریان کامپیوتکس 2019 به معرض نمایش گذاشته شده است. این کمپانی اتریشی برای کاربران حرفه ای، به واسطه کولرهای پردازنده و تجهیزات خنک کنندگی باکیفیت کاملا شناخته شده است.

–         نسل جدید کولرهای سری D

از جمله ایرکولرهای جدیدی که نوکتوا در کامپیوتکس امسال به معرض نمایش درآورده، کولرهای جدید سری D هستند که طراحی آنها برگرفته شده از مدل های NH-D15 و NH-D15S گرفته شده است. دو مدل یاد شده هر دو جوایز طراحی در میان ایرکولرها را دریافت کرده اند.

سطح پردازنده های تایپ D جدید نوکتوا 10 درصد نسبت به قبل بزرگتر شده است که باعث بهبود عمل خنک سازی پردازنده میشود. 7 لوله حرارتی نیز در این پردازنده ها تعبیه شده است. با ارتفاع 65 میلی متری، این کولرها مشکلی برای استفاده از رم هایی با هیت سینک بلند نخواهند داشت و با طراحی نامتقارن، اسلات های PCIe مادربرد را نیز اشغال نخواهد کرد.

نسل بعدی ایرکولرهای نوکتوا از سری D در دو نسخه تک فنه و دو فنه روانه بازار خواهد شد و این شرکت سازگاری بالا و عملکرد ایده آل را برای هر دو نسخه تضمین میکند. فن همراه این کولرها مدل NF-A15 PWM می باشد که با طراحی جدید، قادر به خنک کنندگی پردازنده های TR4 نیز هست.

از نظر پشتیبانی از پلتفرم های مختلف نیز باید گفت که ایرکولرهای جدید نوکتوا از تمامی سوکت های حال حاضر AMD و اینتل از جمله سوکت های LGA20xx و LGA115x به همراه یک مدل جدا برای سوکت TR4 پشتیبانی میکنند. سری D همراه با خمیر حرارتی NT-H2 نوکتوا در سال 2020 وارد بازار خواهند شد.

·        کولرهای جذاب و جدید سری Chromax

نوکتوا دو ایرکولر دیگر با ظاهر نسبتا جذاب تر را نیز برای طرفداران دو آتیشه خود در قالب سری Chromax در مدل های NH-D15، NH-U12S و NH-L9i تدارک دیده است که در سه ماهه پایانی 2019 روانه بازار میشوند. این مدل ها در رنگ های مختلف قرمز، آبی، سفید، سبز و زرد به همراه کابل و پدهای ضد لرزش و پوشش های هیت سینک Chromax در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیگر کولر نوکتوا که در کامپیوتکس جلب توجه کرد، یک کولر بدون فن است که برای کسانی که خواهان کمترین میزان نویز در سیستم های خود هستند طراحی شده است. البته امکان نصب فن بر روی هیت سینک این کولر پسیو وجود دارد. با اینکه نمیتوان از این کولر انتظار عملکرد کولرهای سری Chromax یا نوع D نوکتوا را داشت، اما این مدل نیز میتواند عملکرد بسیار خوبی را در سیستم های مختلف داشته باشد. این کولر که در سال 2020 همراه با خمیر حرارتی جدید NT-H2 آماده فروش میشود از سوکت های AM4 و LGA 115X نیز پشتیبانی خواهد کرد.

کولر بعدی نوکتوا، از سری Redux است که بر پایه NH-U12S طراحی شده و دارای یک فن خنک کننده است. به منظور بهبود عملکرد، امکان نصب فن دوم به صورت اختیاری نیز وجود دارد. تک فن این ایرکولر NF-P12 است که از PWM نیز پشتیبانی میکند. این محصول در سه ماهه ابتدایی سال آینده وارد بازار خواهد شد.

منبع: techpowerup

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

بررسی کیس خاص دیپکول QUADSTELLAR INFINITY