اوپو رنو 3 به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز می شود

همواره بازار شایعات گوشی های هوشمند چینی پیش از رونمایی رسمی داغ بوده. اوپو رنو 3 این بار قرار است در دو مدل 5G و 4G بصورت رسمی معرفی شود و در طی این مدت ما اخبار مختلفی را از این گوشی هوشمند شنیده ایم. این بار اما مشخصات فنی دقیق ترین از این محصول جدید اوپو منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از موثق ترین اخبار شنیده شده از اوپو رنو 3 دریافت تاییدیه TENNA بود که به این گوشی اجازه فروش در بازار چین را می داد. به همراه این تاییدیه برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده نیز منتشر شده بود. اما این بار با انتشار اخباری جدید، گویا برخی از این مشخصات درست نبوده است.

پیش از این مطلع شده بودیم که اوپو قصد دارد تا از چهار سنسور برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند استفاده کند، اما تنها می دانستیم که برای سنسور اصلی، سنسور 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. اما حال خبر های هاکی از آن است که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد.

در بخشی دیگر نیز مطلع شدیم، صفحه نمایش این محصول جدید اوپو، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز خواهد داشت. رنو 3 در سه مدا با کانفیگ های 8GB/128GB, 12GB/128GB و 12GB/256GB در چهار رنگ بندی متنوع و زیبا روانه بازار خواهد شد.

مدل 4G این گوشی به باتری 4035 میلی آمپری مجهز خواهد شد که به نسبت مدل 5G با اختلاف 10 میلی آمپری قدرتمند تر می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود