رتبه پنجم صدا برای پیکسل 4 در رده بندی دگزومارک

وب سایت دگزومارک ار گذشته یکی از معتبر ترین وب سایت های بررسی سنسور های دوربین گوشی های هوشمند بوده و با رونمایی جدیدترین گوشی های هوشمند هر شرکت، سنسور های دوربین این محصولات را مورد ارزیابی قرار می دهد و بر حسب معیار های ثابتی که دارد امتیازی را به این گوشی های هوشمند اختصاص می دهد و چندی است که تست صدا گوشی های هوشمند نیز به این وب سایت اضافه شده و این بار نوبت به پیکسل 4 است.

پیکسل 4 به همراه پیکسل 4 ایکس ال با حواشی بسیاری معرفی شدند. یکی از اصلی ترین و خبرساز ترین حواشی این گوشی های هوشمند، شباهت طراحی در نظر گرفته شده در قسمت پشتی با پرچمداران جدید اپل بود.

ابتدا این سنسور های دوربین بودند که مورد بررسی قرار گرفتند و با کسب امتیاز 112 در مجموع نتئوانستند آنگونه که باید توقعات را برآورده کنند. پیش از این گوگل با معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال توانست عنوان بهترین گوشی هوشمند با یک سنسور دوربین اصلی را به خود اختصاص دهد.

این بار اما شاهد تست صدای این گوشی هوشمند بودیم. با توجه به آزمایش های صورت گرفته در پایان پیکسل 4 توانست با کسب امتیاز 68 با اختلاف کمی به نسبت ایسوس ROG Phone2 و آیفون 11 پرو مکس در رتبه 5 این رده بندی قرار بگیرد.

در بخش پخش صدا این گوشی توانست بیس قابل قبولی را از خود ارائه کند. از طرفی قابلیت ضبط با داشتن سطح ضبط های منسجم و بدون هیچ تحریف ، پاکت رندر شده و عملکرد مکانی خوب هنگام ضبط ویدیو ، مورد تحسین قرار می گیرد.

در پایان دگزومارک بیان کرد، این گوشی هوشمند باز هم توانایی ارائه عملکرد بهتری از خود را با توجه به سخت افزار های بهره برده خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !