اوپو رنو 5 4G معرفی شد / طراحی زیبا، مشخصات فنی قدرتمند

سری رنو گوشی های هوشمند اوپو از همان ابتدا عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به نمایش گذاشتند. امروز نیز شاهد رونمایی اوپو رنو 5 4G بودیم که در کنار طراحی زیبای خود مشخصات فنی مناسبی را نیز با خود به همراه داشت. البته پیش از اوپو رنو 5 5G معرفی شده بود که به نسبت مدل 4G مشخصات فنی قدرتمند تری را با خود به همراه داشت.

مشخصات اوپو رنو 5 4G

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند تفاوتی با مدل 5G ندارد. صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس از نوع اولد این گوشی هوشمند را همراهی می کند. قابلیت ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز نیز از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش می باشد.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور 44 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه ای، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نردیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو رنو 5 4G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 720G کوالکام مجهز شده است. اوپو رنو 5 4G با باتری 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 50 واتی مجهز به شارژ سریع با قیمت پایه 375 دلار روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !