ماد جدید برای Cyberpunk 2077 کنترل NPC را بدست می گیرد

خبرساز بودن بازی Cyberpunk 2077 دیگر چیز عجیبی نیست، یا اینکه کاربرها باگ جدیدی را کشف می کند و CD Projekt Red دست به کار می شود و یا اینکه ماد جدیدی برای بهتر شدن اوضاع منتشر می شود.

یک شهر پر از ترسو

در بازی Cyberpunk 2077 اشکالات عجیبی وجود دارد ولی یکی از عجیب ترین ولی در عین حال خنده دارترین آن ها حرکات و رفتارهای NPC نسبت به عملکرد شما در بازی است. کافی است که با یک نفر شروع به مبارزه کنید، به یکباره می بینید که همه NPC ها بصورت دسته جمعی شروع به فرار می کنند. حتی اگر با خلاف ترین NPC ها شروع به مبارزه تن به تن کنید با کمال تعجب مب بینید که همیشه فرار را ترجیح می دهند.

یک مشکل دیگر و رفع اشکال دیگر برای سایبرپانک 2077

ماد جدید Cyberpunk 2077 که به صورت آنلاین منتشر شده است، پیشرفت های بسیار خوبی را برای شخصیت های حاضر در Night City ارائه می دهد.

اولین حالت جدید Alternate Crowd Behavior است، یک بازبینی متفاوت است که نحوه ایجاد جمعیت، نحوه حرکت آنها و واکنش آنها به یکدیگر را تغییر می دهد و سعی در رفع یکی از واضح ترین موضوعات موجود در بازی دارد.

لیست تغییرات بعد از نصب این ماد:

افزایش تشخیص مانع هایی که در جلو قرار دارند

جلوگیری از پخش شدن آنها

کاهش فضای امن در اطراف هر NPC برای نزدیک شدن آنها به یکدیگر

کاهش سرعت چرخش NPC

احتمال توقف هنگام برخورد NPC  ها با یکدیگر کاهش می یابد

افزایش فاصله برنامه ریزی مسیر

احتمال ناپدید شدن NPC حالا به حداقل رسیده است

پراکندگی NPC در محیطی که حضور پیدا می کنید کنترل می شود

توجه داشته باشید که اگر کاری خطرناک انجام دهید و آنها را بترساند باز هم شاهد فرار دسته جمعی خواهید بود. متأسفانه هم چنان این اشکال به شکلی در سایبرپانک 2077 جدی وجود دارد.

بازی Cyberpunk 2077 تا رسیدن به یک عنوان که تجربه نرمالی را در اختیار مخاطب خود قرار دهد فاصله زیادی دارد، اما در نهایت به مقصد خود خواهد رسید.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند