بهترین چهره سال استریمرها در سال 2020 انتخاب شد

دنیای بازی های رایانه ای بسیار گسترده است و پر از پتانسیل های مختلف برای در آمدزایی های بسیار شگفت انگیز. این بازار به قدری وسعت اقتصادی دارد که هیچ کس نمی تواند عرصه را بر دیگری تنگ کند و یا حتی جای او را تصاحب کند، کافی است که شما در مسیر درست قرار گرفته باشید. این درآمد زایی فقط مختص به ساخت و تولید بازی نمی شود و حوضه های گسترده تر و متنوع تری را شامل می شود.

دنیای Stream

استریم کردن بازی ها یکی از کارهایی عجیب است که البته بسیار مهیج و جذاب هم هست و در حقیقت احتیاج به شخصی دارد که پتانسیل های تحلیلی، دانش های پایه گیم و حتی Act خوب را داشته باشد. البته در کنار ویژگی های ذکر شده باید امکانات بسیار خوبی هم داشته باشید تا بتوانید روی کار و دیده شدن خود بیشتر مانور دهید.

در این مدت استریمرهای زیادی در سراسر دنیا شروع به کار در این حوضه کرده اند و بعضی ها به شهرت فراوانی دست پیدا کردند و بعضی هم به علت های مشخصی فقط در این کار حضور دارند. در حال حاضر استریمرهای زیادی هم در کشورمان در حال فعالیت هستند که اگر جای انتقاد باشد، فقط در حال وقت تلف کردن برای خودشان هستند.

بهترین Streamers دنیا

در حال حاضر معروف ترین استریمرهای دنیا که رتبه اول تا دهم را در اختیار دارند اشخاصی مانند Richard Blevins، Turner Tenney، Michael Grzesiek، Rubén Doblas، Félix Lengyel، Ali Kabbani، Imane Anys، Raúl Álvarez، Chance Morris، Timothy Betar

جالب است که هر سال در بین تمام استریمرهای دنیا با توجه به پتانسیل های مختلف یک نفر به عنوان چهره سال شناخته می شود. حالا امسال در بین بیش از یک میلیون استریمر یه نظر سنجی انجام شد و در نهایت فلیکس آروید اولف شلبرگ که نام مستعار PewDiePie را دارد توانست به عنوان بهترین چهره در میان استریمرهای مختلف دست پیدا کند.

شاید یکی از جذاب ترین استریم های PewDiePie سوئدی، برای بازی معروف و جنجالی P.T باشد.

نظر شما در مورد استریم کردن و حتی استریمرها چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024