اوپو رنو 5 5G معرفی شد / میان رده ای با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی زیبا

بالاخره بعد از شایعات منتشر شده شاهد رونمایی اوپو رنو 5 5G به عنوان اولین گوشی هوشمند سری رنو 5 این شرکت بودیم. گوشی هوشمند میان رده ای که مشخصات قابل قبولی را با خود به همراه داشته و البته به نسبت میان رده های دیگر شرکت ها، کمی قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند.

مشخصات اوپو رنو 5 5G

در نگاه اولیه صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند، توجه شما را جلب می کند. این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشون 1080 پلاس پیکسل از نوع اولد مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری ناچ اینفینیتی O می باشیم. از جمله مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش می توان به ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز اشاره کرد.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز چهار سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکل در نظر گرفته شده اند.

یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 مجهز به قابلیت لرزشگیر دیجیتال یا همان OIS با قابلیت ضبط ویدئو 4k و نرخ 30 فریم در ثانیه به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو رنو 5 5G را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده، این اسمارتفون به پردازنده میان رده و قدرتمند اسنپدراگون 765G کوالکام مجهز شده. بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب شده تا اوپو رنو 5 5G همانطور که از نامش پیداست، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز داشته باشد.

رم های 8 و 12 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. این گوشی هوشمند میان رده به باتری 4300 میلی آمپری مجهز شده و از استاندارد شارژ سریع SuperVOOC 2.0 نیز پشتیبانی می کند که نشان از حضور شارژر قدرتمند 65 واتی می دهد. اوپو رنو 5 5G قرار است با قیمت پایه 410 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد