گوشی جدید اوپو با دوربین سلفی در صفحه نمایش مشاهده شد

شرکت های عرصه گوشی های هوشمند همواره تلاش داشته اند تا از کمترین میزان حاشیه برای صفحه نمایش محصولات خود بهره ببرند. برای مثال در ابتدا شاهد طراحی ناچ های مختلف برای صفحه نمایش گوشی های  هوشمند بوده ایم. حال اما تکنولوژی دوربین سلفی در صفحه نمایش برای گوشی جدید اوپو در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفتیم ناچ های زیبایی برای صفحات نمایش گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده. از بهترین ناچ های صفحه نمایش می توان به ناچ واتردراپ به همراه ناچ بسیار زیبای اینفینیتی O اشاره کرد.

اما یکی از تکنولوژی هایی که سبب می شد هیچگونه بریدگی در صفحه نمایش برای قرار گیری دوربین سلفی به وجود نیاید، تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ بود که البته مشکلات خودش را نیز با خود به همراه داشت که از این مشکلات می توان به پشتیبانی نکردن این گوشی های هوشمند از استاندارد های ضد آب بودن اشاره کرد.

تکنولوژی دوربین سلفی در صفحه نمایش

اما این بار اوپو برای جدیدترین گوشی هوشمند خود قصد دارد تا از تکنولوژی جدید بهره مند شود. قرار گرفتن دوربین سلفی در صفحه نمایش بدون اینکه بریدگی در صفحه نمایش به وحود آید.

در تصاویر جدید منتشر شده شاهد چنین صفحه نمایشی می باشیم. اگر با دقت به این تصاویر مخصوصا زمانی که تصویر زمینه روشنی در نظر گرفته می شود دقت کنید، محلی مربعی شکل را می بینید که محل قرار گرفتن دوربین سلفی می باشد.

پیش از این نیز اوپو خبر استفاده از چنین تکنولوژی را داده بود. یکی از مشکلات به وجود آمده برای چنین تکنولوژی، میزان دریافت نور توسط این سنسور ها بود و حال گویا اوپو چنین مشکلی را برطرف کرده و این گوشی هوشمند می تواند تصاویری با کیفیت بسیار خوبی را به ثبت برساند.

از دیگر قابلیت هایی که برای اولین بار شاهد می باشیم، شارژر 30 واتی بی سیم این گوشی هوشمند می باشد. هنوز نامی برای این محصول در نظر گرفته نشده اما طراحی قسمت پشتی ما را به یاد گوشی های هوشمند سری رنو این شرکت می اندازد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود